Uwodzicielska sprzedaĹĽ

Podstrony
 
Uwodzicielska sprzedaĹĽ, e-books
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 23.01.2008
Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż
Autor: Rafał Graj
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-068-3
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. Z o. O.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
............................................................................ 6
JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE
W SPRZEDAŻY”
...............7
..................................... 8
WSTĘP
............................................................................................11
POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI
KOBIETY BĘDĄCEJ SPRZEDAWCĄ
................................................ 13
Co tak naprawdę sprzedajesz?
..........................................................................14
Żeby coś kupić, najpierw
sprzedaży?
.................................................17
Pasja
.................................................................................................................. 19
Sprzedajemy tak naprawdę wszystko...
........................................................... 20
Twój stan emocjonalny
.................................................................................... 22
Daj klientowi to, czego chce –
sprzedać
..............................................22
Zasada „win to win”
......................................................................................... 24
Twoja pewność siebie...
................................................................................... 25
Zatrzymaj klienta na dłużej
..............................................................................26
Tajemnice systemów sprzedaży
....................................................................... 27
Po co w ogóle tworzyć systemy?
.................................................................. 27
I Prostota
..................................................................................................... 29
II Łatwa kontrola
......................................................................................... 29
III Jednolitość
..............................................................................................29
IV Szczelność
............................................................................................... 29
V Efektywność
............................................................................................. 29
VI Elastyczność
............................................................................................ 30
UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA
....................................................31
Co to jest mowa ciała?
...................................................................................... 31
Dlaczego korzystać z mowy ciała w
......................... 31
Twój chód i biodra
........................................................................................... 34
Ustawienie nóg
................................................................................................. 35
Biżuteria i długopis
...........................................................................................37
Zakończenie
..................................................................................................... 40
Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała
........................................40
SPOSÓB UBIERANIA SIĘ
................................................................42
Jak cię widzą, tak cię piszą
............................................................................... 43
Klasyczny ubiór
................................................................................................ 45
Cechy ubioru kobiety z klasą
............................................................................ 47
I na koniec – zapach
........................................................................................ 49
Sztuczki tuszujące niedoskonałości
................................................................. 50
Nierealna piękność wzorem kobiecości
........................................................... 52
TON GŁOSU
.................................................................................... 54
DOPASOWANIE I KOTWICE
...........................................................57
Dopasowanie
.................................................................................................... 57
Lingwistyka
.................................................................................................. 58
Twoja mowa
................................................................................................. 58
uwodzeniu
w sprzedaży?
Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w
musisz
coś
i jeszcze
więcej...
Kotwice
........................................................................................................ 59
PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY
..........................................................61
Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny
.........................................................61
W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety?
............................................... 63
Biologia szukania partnera
.............................................................................. 67
MAGIA JĘZYKA
..............................................................................68
Linia czasu a lingwistyka
................................................................................. 69
Przyszłość
..................................................................................................... 69
Przeszłość
..................................................................................................... 70
Teraźniejszość
.............................................................................................. 70
Kasowniki „nie” i „ale"
...................................................................................... 71
Słowo „nie"
................................................................................................... 71
Słowo „ale”
................................................................................................... 72
Struktura metamodelu
..................................................................................... 74
Usunięcie
...................................................................................................... 75
Generalizacje
................................................................................................ 77
Zniekształcenia
................................................................................................. 78
Potencjalny wybór
........................................................................................... 80
NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE
............. 83
ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA
...................................................... 89
Ćwiczenie 1
........................................................................................................91
Ćwiczenie
...................................................................................................... 91
Cel ćwiczenia
................................................................................................ 91
Rady
.............................................................................................................. 91
Ćwiczenie 2
.......................................................................................................92
Ćwiczenie
..................................................................................................... 92
Cel ćwiczenia
................................................................................................ 92
Uwagi
........................................................................................................... 93
Ćwiczenie 3
....................................................................................................... 93
Ćwiczenie
..................................................................................................... 93
Cel ćwiczenia
................................................................................................ 93
Uwagi
........................................................................................................... 94
Książka a szkolenie na żywo
............................................................................ 94
Misja 1
.......................................................................................................... 95
Misja 2
......................................................................................................... 96
NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE
...........................................................98
W SPRZEDAŻY”
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates