|
Podstrony |
|
|
- Index
- Ursula K Le Guin - Earthsea 1 - A Wizard Of Earthsea, e-books, Ursula K. Le Guin, English
- Ursula K Le Guin - Earthsea 4 - Tehanu, e-books, Ursula K. Le Guin, English
- Ursula K Le Guin - Earthsea 5 - The Other Wind, e-books, Ursula K. Le Guin, English
- Tracy Chapman - Debut album guitar tabs, 1. Guitar tabs - books and sheets
- Two Plays by Denis Diderot The Illegitimate Son and the Father of the Family - Denis Diderot & Kiki Gounaridou, Books,
- USMLE pretest Biochemistry and Genetics - Golder N. Wilson, MED.BOOKS COLLECTION
- VO4 SS12 Poetry2 withcomments (deleted 4f995603-fe68e-02b968db), Books
- Traviss Karen - Komandosi Republiki - Potr jne zero, E-books
- Toward Perpetual Peace and Othe - Immanuel Kant, Books,
- Variety The Life of a Roman Co - William Fitzgerald, Books,
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- slaveofficial.keep.pl
|
|
|
|
|
Uwodzicielska sprzedaĹĽ, e-books |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment pełnej wersji całej publikacji. Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji . Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez NetPress Digital Sp. z o.o., operatora . Zabronione s¹ jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej od-sprzeda¿y, zgodnie z . Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie internetowym Niniejszy ebook jest własnością prywatną . Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli . © Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl Data: 23.01.2008 Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż Autor: Rafał Graj Wydanie I ISBN: 978-83-7582-068-3 Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak Skład: Anna Popis-Witkowska Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. Z o. O. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: www.ZloteMysli.pl EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI WPROWADZENIE ............................................................................ 6 JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE W SPRZEDAŻY” ...............7 ..................................... 8 WSTĘP ............................................................................................11 POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI KOBIETY BĘDĄCEJ SPRZEDAWCĄ ................................................ 13 Co tak naprawdę sprzedajesz? ..........................................................................14 Żeby coś kupić, najpierw sprzedaży? .................................................17 Pasja .................................................................................................................. 19 Sprzedajemy tak naprawdę wszystko... ........................................................... 20 Twój stan emocjonalny .................................................................................... 22 Daj klientowi to, czego chce – sprzedać ..............................................22 Zasada „win to win” ......................................................................................... 24 Twoja pewność siebie... ................................................................................... 25 Zatrzymaj klienta na dłużej ..............................................................................26 Tajemnice systemów sprzedaży ....................................................................... 27 Po co w ogóle tworzyć systemy? .................................................................. 27 I Prostota ..................................................................................................... 29 II Łatwa kontrola ......................................................................................... 29 III Jednolitość ..............................................................................................29 IV Szczelność ............................................................................................... 29 V Efektywność ............................................................................................. 29 VI Elastyczność ............................................................................................ 30 UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA ....................................................31 Co to jest mowa ciała? ...................................................................................... 31 Dlaczego korzystać z mowy ciała w ......................... 31 Twój chód i biodra ........................................................................................... 34 Ustawienie nóg ................................................................................................. 35 Biżuteria i długopis ...........................................................................................37 Zakończenie ..................................................................................................... 40 Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała ........................................40 SPOSÓB UBIERANIA SIĘ ................................................................42 Jak cię widzą, tak cię piszą ............................................................................... 43 Klasyczny ubiór ................................................................................................ 45 Cechy ubioru kobiety z klasą ............................................................................ 47 I na koniec – zapach ........................................................................................ 49 Sztuczki tuszujące niedoskonałości ................................................................. 50 Nierealna piękność wzorem kobiecości ........................................................... 52 TON GŁOSU .................................................................................... 54 DOPASOWANIE I KOTWICE ...........................................................57 Dopasowanie .................................................................................................... 57 Lingwistyka .................................................................................................. 58 Twoja mowa ................................................................................................. 58 uwodzeniu w sprzedaży? Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w musisz coś i jeszcze więcej... Kotwice ........................................................................................................ 59 PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY ..........................................................61 Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny .........................................................61 W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety? ............................................... 63 Biologia szukania partnera .............................................................................. 67 MAGIA JĘZYKA ..............................................................................68 Linia czasu a lingwistyka ................................................................................. 69 Przyszłość ..................................................................................................... 69 Przeszłość ..................................................................................................... 70 Teraźniejszość .............................................................................................. 70 Kasowniki „nie” i „ale" ...................................................................................... 71 Słowo „nie" ................................................................................................... 71 Słowo „ale” ................................................................................................... 72 Struktura metamodelu ..................................................................................... 74 Usunięcie ...................................................................................................... 75 Generalizacje ................................................................................................ 77 Zniekształcenia ................................................................................................. 78 Potencjalny wybór ........................................................................................... 80 NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE ............. 83 ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA ...................................................... 89 Ćwiczenie 1 ........................................................................................................91 Ćwiczenie ...................................................................................................... 91 Cel ćwiczenia ................................................................................................ 91 Rady .............................................................................................................. 91 Ćwiczenie 2 .......................................................................................................92 Ćwiczenie ..................................................................................................... 92 Cel ćwiczenia ................................................................................................ 92 Uwagi ........................................................................................................... 93 Ćwiczenie 3 ....................................................................................................... 93 Ćwiczenie ..................................................................................................... 93 Cel ćwiczenia ................................................................................................ 93 Uwagi ........................................................................................................... 94 Książka a szkolenie na żywo ............................................................................ 94 Misja 1 .......................................................................................................... 95 Misja 2 ......................................................................................................... 96 NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE ...........................................................98 W SPRZEDAŻY”
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|