Uśmiech Mony Lizy - Mona Lisa Smile ...

Podstrony
 
Uśmiech Mony Lizy - Mona Lisa Smile (2003) [PL], Film, Napisy
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
00:00:43:www.NapiProjekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.00:00:47:Poprawiłem tony literówek, ortografów i interpunkcję i częć nazw własnych00:00:51:Ale nadal to jest tekst daleki od ideału00:00:54:Mam wrażenie, że pisał go dyslektyk o drewnianych palcach :)00:01:02:Umiech Mony Lizy00:01:15:Całe swoje życie chciała być wykładowcš, wiec, |gdy zwolniło się stanowisko w nowojorskim departamencie historii,00:01:19:wytrwale dšżyła do celu, aż dopóki jš zatrudniono.00:01:31:Szeptano o niej - Katherin Watson,00:01:33:twojej pierwszej nauczycielce ze stanu Oakland,00:01:35:która dobrze wiedziała, co najbardziej ceni w malarstwie.00:01:50:Dlatego wiec opuszczała Kalifornię, a przed sobš00:01:54:miała drogę do najbardziej konserwatywnej uczelni w kraju00:01:57:Przepraszam00:01:59:Proszę mi wybaczyć00:02:07:Przepraszam, autobus?00:02:09:Idcie w tym samym kierunku00:02:11:Dziękuję00:02:12:Katherin Watson nie przyjechała do, Wellesley, aby się przystosować. |Przyjechała do, Wellesley, bo chciała dokonać pewnych zmian.00:02:21:O, profesorze! Dobre lato?00:02:26:Wspaniałe, dziękuję.00:02:27:Kto to jest?00:02:28:Gdzie?00:02:29:To Katherin Watson - nowa nauczycielka z historii sztuki00:03:35:Kto puka w drzwi nauki?00:03:39:Ja jestem kobieta00:03:40:Do czego dšżysz?00:03:43:Chcę obudzić swš duszę przez |trudnš pracę i powięcić swe życie nauce!00:03:49:Jeste mile widziana!00:03:50:Wszystkie kobiety, które będš dšżyć do naladowania ciebie, |mogš tu wejć.00:03:53:Teraz ogłaszam otwarcie nowego roku akademickiego.00:04:20:Szkoda że pani nie przyjechała wczoraj jest tu tak spokojnie, |dopóki dziewczynek nie ma.00:04:27:Tylko kilka zasad: żadnych dziur w cianach, kotów,00:04:29:żadnego hałasu, włšczonego radia po dwudziestej,00:04:34:a w weekendy po dwudziestej drugiej, żadnych maszynek do pisania i00:04:37:żadnych goci rodzaju męskiego.00:04:43:Co nie tak?00:04:45:Boję się, że nie dam rady bez maszynki do pisania.00:04:53:Czyż nie jest tu miło?00:04:56:I spójrz00:05:01:Pasujš00:05:04:Miłe, prawda?00:05:05:Wasz pokój jest tu.00:05:08:Mój pokój jest naprzeciwko00:05:13:Amanda Armstrong mieszka na końcu00:05:16:Wyrolicie tu?00:05:17:Spędziłam całe życie.00:05:19:Spotkasz moich rodziców, |kiedy przyjadš odwiedzić mnie.00:05:23:Odwiedzajš?00:05:24:Regularnie.00:05:28:Czego pani uczy?00:05:30:Języka, elokwencji i poezji00:05:34:Kolację będę robiła ja, |ale za niadanie i obiad jeste odpowiedzialna sama. Więc00:05:40:każda z nas ma swojš półkę. Zrobię pani napis dzi wieczorem.00:05:47:nie muszę chyba mówić, że wszystko,00:05:49:co jest na indywidualnych półkach, jest nietykalne.00:05:53:Wiedziałam, że jak się spotkamy, zostaniemy prawdziwymi przyjaciółkami.00:06:18:Bšd ostrożna.00:06:21:One wyczuwajš strach.00:06:44:Dzień dobry!00:06:46:Dzień dobry!00:06:47:Dziękuję00:06:50:To jest historia sztuki 100.00:06:55:Będziemy się kierowali programem doktora Stoutona.00:07:00:Jakie pytania?00:07:01:Pani imię?00:07:03:Może ty pierwsza?00:07:05:Connie Baker00:07:06:Katherine Watson, miło was poznać00:07:07:Doktor Watson, przypuszczam00:07:11:Jeszcże nie. Jeste?00:07:13:Josehl Leavy00:07:16:Jeli kto mógłby00:07:18:Susan Dalcort00:07:20:Dziękuję, Susan Dalcort00:07:25:Człowiek zawsze czuł potrzebę tworzyć sztukę00:07:32:czy kto mi powie, co to jest?00:07:33:Raniony bizon, Altamira (Hiszpania) |około 15 000 p.n.e., Joan Brandone00:07:39:Bardzo dobrze, Joan00:07:41:Nie zważajšc na wiek tych malowideł, |sš technicznie doskonale ułożone, ponieważ00:07:46:z powodu cieni i gruboci przeplatajšcych się linii, |mam rację?00:07:52:Tak, dokładnie tak.00:07:54:Następny slajd00:07:57:Z tym chyba jestecie mniej zapoznani. |Został odkryty przez archeologów00:08:01:w 1879 roku w Laskalu (Francja) |datuje się ok. 10 000 lat p.n.e.00:08:03:Słynny jest z tego, że przedstawia ruchy zwierzšt.00:08:11:Zaskakujšce, imię?00:08:13:Hord i Forsis00:08:15:Mam na myli wasze.00:08:16:Nazywamy jš Pstryczkiem00:08:19:Elizabeth Worn, nazywajš mnie Betty00:08:22:Bardzo dobrze.00:08:23:Betty także ma rację00:08:25:Tylko, dlatego że co jest starożytne, |nie znaczy, że jest prymitywne,00:08:31:na przykład, następny slajd00:08:33:Jest to "Mycerinus i jego królowa", |Giza datuje się 2470 p.n.e. pogrzebowa statuetka królowej.00:08:42:Oryginał zachowany dzięki konserwacji.00:08:45:Czy kto z was uczył się przedtem historii sztuki?00:08:49:Nie00:08:55:Następny slajd00:08:57:Siedzšcy kopista, 2400 p.n.e. Egipt00:09:01:Orajšca ziemię para 16 wiek p.n.e. Egipt00:09:05:Bogini żmij, Minoa 1600 p.n.e.00:09:11:Maska pogrzebowa, Mykeny 2000 p.n.e.00:09:25:Proszę niech kto00:09:35:Dziękuję.00:09:39:Proszę podnieć ręce, kto przeczytał żšdany tekst00:09:48:I dodatkowš literaturę00:09:51:Długa droga ze stanu, Oakland?00:09:57:No cóż, dziewczyny, jestecie przyszykowane00:10:00:Jeżeli nie macie nic więcej do powiedzenia, |możemy wybrać samodzielne nauczanie00:10:43:Byłam kiedy w Kalifornii, jak wy sobie radzicie |z cišgłym wieceniem słońca?00:10:49:Nosimy okulary.00:10:51:Naprawdę?00:10:53:Nie.00:10:59:Wiesz, nie wszyscy ciebie chcieli. |Nie podam żadnych imion.00:11:05:Tu stanowiska najczęciej sš zajmowane szybko,00:11:07:wiecie byli studenci, potrzebne osoby.00:11:09:Ale, jako że na te miejsce nie było odpowiednich ludzi, |więc przyjęto paniš.00:11:18:Już możecie wejć. Powodzenia.00:11:28:Wasz pierwszy wykład nie był bardzo zachwycajšcy, pani Watson.00:11:30:Jestem ciekaw tematu waszej dysertacji.00:11:35:Proponujecie "Picasso zrobił w XX wieku to, czego Michał Anioł dokonał w wieku renesansu"00:11:45:Badam wpływajšce na sztukę tendencje.00:11:48:Więc, pani chce połšczyć w swej pracy jakie nowoczesne bazgrania00:11:51:I dzieła sztuki takie jak Kaplica Sykstyńska Michała Anioła?00:12:00:Ja nie porównuję.00:12:02:Czy pani kiedy widziała kaplicę sykstyńskš? |Stała przed niš pani?00:12:09:Nigdy nie byłam w Europie.00:12:14:Mogę zapewnić was, że to jest miejsce, |w którym chce być najbardziej00:12:19:Proszę podtrzymać lepszš dyscyplinę |na następnym wykładzie, pani, Watson00:12:30:Słucham00:12:31:to ja00:12:32:Czeć00:12:33:Dzwoniš od Katherine Watson, odpowiecie?00:12:35:Tak oczywicie.00:12:39:czy wszystko w porzšdku?00:12:43:Tak.00:12:51:Jak lekcje? Ooo, przepraszam. Nie chciałem tego mówić.00:12:58:Nie musisz.00:13:07:Nie mogę teraz rozmawiać, żegnaj00:13:16:Wiec masz przyjaciela?00:13:19:Tak. On tam, ja tu00:13:23:Wielka odległoć, męczarnia, wiem to. |Chod tu, usišd sobie.00:13:31:Gdy Lenny wyjechał za ocean, wiedział że złamał me serce. Pisalimy aż do...00:13:41:Był wspaniałym człowiekiem00:13:44:Przykro mi00:13:45:To było tak dawno temu, a ja wcišż o tym gadam.00:13:50:Uwielbiam ten serial! |Lucy jest wspaniała00:13:57:Jedyne, co czytałam o niej, to jest to, |że nawet jej włosy sš sztuczne.00:14:04:Amanda Armstrong. Widzę pani przetrwała00:14:08:Katherine Watson. Ledwo mi się to udało00:14:11:Dobrze, że się poznałycie.00:14:12:Katherine zajmuje trzeciš sypialnię.00:14:13:Co sadzicie o kolacji przed serialem?00:14:17:Może małego drinka?00:14:22:Jej towarzyszka zmarła w maju00:14:25:Towarzyszka?00:14:28:No wiesz, koleżanka, Josephin Bird. |Wykładała tu biologię przez 30 lat.00:14:40:Spodoba ci się tu Catherine zobaczysz00:14:44:Już mi się tu podoba. Jeli szczerze, |jest tu pięknie, idealnie00:14:50:Nie okłamujcie siebie, to tylko pozory00:14:55:Kto?00:14:57:Studenci, fakultet, wszyscy sš podli? |Bšd ostrożna, za dużo niezależnoci straszy ich00:15:06:Może przestaniesz?00:15:08:I jeszcze. Nie pozwól tym dziewczynom widzieć, że udało się im ciebie pokonać.00:15:16:Nie udało im się.00:15:17:Powiodło ci się.00:15:20:Prawie mnie przekonała.00:15:54:Co to?00:15:56:wy mi powiedzcie.00:16:01:Indor Sutina, 1925 rok00:16:04:Tego nie ma w naszych konspektach00:16:06:Nie, nie ma00:16:10:Czy jest dobry?00:16:18:Proszę, nie ma nieprawidłowych odpowiedzi00:16:21:I nie ma podręcznika, mówišcego, co musicie myleć.00:16:27:To nie jest takie łatwe, prawda?00:16:31:To nie jest dobre. Nawet nie nazwałabym tego sztuka. |To groteska.00:16:36:Jeli nie odpowiada standardom - od razu jest groteska?00:16:40:Mylę, że jest w nim cos agresywnego00:16:43:I erotycznego.00:16:44:Dla ciebie wszystko jest erotyczne.00:16:46:Tak, wszystko jest erotyczne.00:16:47:Dziewczyny!00:16:49:W ogóle czy istniejš standardy?00:16:50:Oczywicie, że tak00:16:51:Poza tym, czy rysunek indyka może być przyrównany dziełom Rembrandta?00:16:54:Mój wujek Fredy ma dwa obrazy z indykami. |I podobajš mu się00:16:59:Jednak istniejš przyjęte standardy, technika, kompozycja, kolor, nawet tematy.00:17:02:Wiec, jeżeli sugerujecie, że to jest sztuka, a nawet dobra sztuka,00:17:09:to, czego będziemy się uczyć?00:17:13:Włanie tego, zarysowała nasz nowy program Betty, dziękuję.00:17:18:Czym jest sztuka? Jak ocenić, co jest dobre, a co złe i kto decyduje o tym?00:17:24:Następny slajd, proszę.00:17:26:25 lat temu kto mylał, że to jest znakomite00:17:31:Wyobrażam to sobie. Kto?00:17:33:Moja mama. Namalowałam go z okazji jej urodzin.00:17:37:następny slajd.00:17:39:To moja mama.00:17:42:To jest sztuka?00:17:43:Po prostu zdjęcie.00:17:45:Jeli powiem, że zrobił go słynny fotograf, to co zmieni?00:17:50:Sztuka nie jest sztuka, dopóki kto tego nie powie00:17:53:To sztuka.00:17:55:Właciwe osoby?00:17:57:Kto to?00:17:58:Betty Woran. Powiodło się nam, |że mamy właciwš osobę wród nas.00:18:02:Dziękuję.00:18:05:Czy może... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates