|
Podstrony |
|
|
- Index
- Trick.Photography.and.Special.Effects.2nd.Edition.eBook, Trick Photography and Special Effects 2nd Edition
- Tołkacz Lech - Infrastruktura transportu wodnego. Tom 1. Infrastruktura Transportu śródlądowego, 01. LOGISTYKA - dla potrzebujących, 01. MATERIAŁY AUTORSKIE - literatura-artykuły-prezentacje
- Tom Brown jr. - Friedvolle Krieger der Wildnis, Mega Survival E-Book, Survival
- Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - Prima Official Game Guide XBOX360 PS3 PC(1), Poradniki Do Gier !
- Tresura psów- I kto tu kogo prowadzi na smyczy DO SCiAGNIECIA, PIES - TRESURA - ebooki
- Tom Clancys Rainbow Six Rogue Spear Platinum Edition Prima Official eGuide(1), Poradniki Do Gier !
- Tom Clancys Rainbow Six Rogue Spear Black Thorn Prima Official eGuide(1), Poradniki Do Gier !
- Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter - Prima Official Game Guide(1), Poradniki Do Gier !
- Tom Clancys Splinter Cell Pandora Tomorrow Xbox Prima Official eGuide(1), Poradniki Do Gier !
- Tom Clancys Rainbow Six Raven Shield Prima Official eGuide(1), Poradniki Do Gier !
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- tutakeja.pev.pl
|
|
|
|
|
Tom Gorman realizacja. droga do wykonania planów ebook, ebooki |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] 131 rozdział8 Dostarczaniewartościijakości 145 rozdział9 Wdrażanieplanówmarketingowych część roZwój firmy, kłopot y i sukces 157 rozdział10 Rozwijanieirmy 175 rozdział11 Rozwiązywanieproblemów 3 Najpierw planowanie, potem realizacja Jakjużwspomniałemwrozdziale2.,doobowiązkówmenedże- ranależymiędzyinnymiwyznaczaniecelów,anastępnietwo- rzenieplanów,abyjeosiągnąć.Jeślimaciejasnookreślonecele, TyorazTwójzespółwiecie,doczegozmierzacieorazdlaczegoto robicie.Dziękikonkretnymplanommaszdużeszansenaosiąg- nięcieswoichcelów.Bezcelówiplanówniemaszżadnychszans nasukces. W tym rozdziale przyjrzymy się podstawowym zasadom wyznaczania celów oraz pla- nowania,jakrównieżkilkuna- rzędziom w planach należy uwZględniać • celeizadania, • pracownikówiich umiejętności, • czasipieniądze, • surowceisprzęt. wykorzystywanym w planowaniu. Są to standar- dowe narzędzia, które umoż- liwiają nakreślenie kursu pro- wadzącego do naszych celów oraz zrozumienie tego, co na- leży zrobić, aby tam dotrzeć. W będziesz mógł stworzyć plan, a potem śmiałogorealizować. ten oto sposób Wielu osobom wydaje się, że planują, podczas gdy tak na- prawdęjedyniebezkońcarozmyślająnadpewnymisprawami. Planowanie—aktwprowadzaniaprzyszłościdoteraźniejszo- ści,takabymożnabyłowpływaćnatęprzyszłość—powinno odbywaćsięnapapierze. Plany zapisane na papierze będą bardziej konkretne, bar- dziej „realne” oraz złożą się na pewien zapis, który spowodu- je,żeludziestanąsięodpowiedzialnizarealizacjęswoichczęści planu.Cowięcej,jeśliplanzostaniezapisany,łatwiejdoniego powrócićorazskorygowaćwraziepotrzeby. Plan szyty na miarę Cele, które wybierzesz, określają rezultat, jaki zamie- rzasz osiągnąć. Mają one również wpływ na czas, pienią- dze, umiejętności, wysiłki oraz środki, jakich będziesz po- trzebować. Jeżeli wybierzesz niewłaściwe cele, zmarnujesz niektóre spośród wymienionych czynników. Niewłaściwie określone priorytety spowodują szkody w organizacji czy teżżyciuzawodowymlubosobistym—dlategoteżmądrze wybierajcele. Można je przedstawić na wiele różnych sposobów, ale by mogły być wykorzystane, każdy cel powinien odznaczać się czteremacechami.Musibyćkonkretny,mierzalny,ograniczony wczasieorazosiągalny. Konkretny Cel powinien być konkretny, musisz bowiem wiedzieć, co staraszsięosiągnąć,abyrzeczywiścietoosiągnąć.Jednązdei- nicjiprocesutworzeniajestzachowaniewumyśleobrazutego, co chcesz osiągnąć, a następnie dostosowanie środków i su- rowców — swojego ilmu, dzieła artystycznego, biznesu czy też życia — do tego obrazu. Im jaśniejsze wyobrażenie celu, tym łatwiej dostrzec przepaść istniejącą pomiędzy rzeczywi- stością a owym celem, tym dokładniej można także dostoso- waćrzeczywistośćdocelu.Zauważ,żeobrazwTwojejgłowie może być idealny, tymczasem rzeczywistość, ze wszystkimi swoimi niedoskonałościami, może nigdy nie dopasować się wpełnidotejwizji. Mówiącprościej—niemożeszosiągnąćcelu,któregonie widzisz.Dlategoteżcelnależyopisaćzapomocąkonkretne- go języka. Na przykład, stwierdzenie, że chcesz, aby Twoja firmabyłanajwiększawbranży,możeokazaćsięniewystar- czająco konkretnym, a nawet nieprzydatnym celem. Co bę- dzie, jeżeli pozostałe firmy staną się mniejsze, a Tobie nie uda się rozwinąć? Takie podejście może oznaczać, że Twoja firmaniebędzietaka,jakąchciałbyświdzieć.Równieżtakie słowa jak „najlepszy” czy „najwyższa jakość” nie są szcze- gólnie przydatne, chyba że te czynniki mogą zostać obiek- tywniezmierzone. Mierzalny Jakiścelstaniesięmierzal- ny, gdy określisz go ilościowo. Miaryilościowepozwalająoce- nić Twój postęp oraz dokona- nia w sposób obiektywny. Na przykład, wiele irm obiera za swój cel określone wskaźni- ki wzrostu, takie jak sprzedaż rosnąca rocznie o przynajm- niej20%albopodwojenielicz- by u•dział w ryn•ku 1. Procentowy udział irmy w całkowi- tej sprzedaży danego produktu lub usługi w branży, na danym obszarze geograicz- nym lub dla danego typuklienta. 2. Przykład: oddział banku First National Bank w Omaha posia- da 28% udziału w ryn- ku kredytów na zakup nowych samochodów w stanie Nebraska. wydają więcej niż 5000 złotych rocz- nie na produkty i usługi. Ko- lejną przydatną miarą może być udział w rynkuokreślonego produktulubusługi.Mierzalne klientów, którzy
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|