|
Podstrony |
|
|
- Index
- Układanie glazury(1), PORADNIKI, układanie płytek
- Tuning skutera, KURSY, Poradnik dla motocyklistów, Porady dla motocyklisty##
- Twój poradnik i kropka nr 1 przepisy, Przepisy kulinarne
- Twój poradnik i kropka nr 3 przepisy, Przepisy kulinarne
- Twój poradnik i kropka nr 5 przepisy, Przepisy kulinarne
- Twój poradnik i kropka nr 4 przepisy, Przepisy kulinarne
- Uczennica... - Chomik marekXXXXX, âĄâĄ OPOWIADANIA EROTYCZNE - PDF
- Traktat Machiavellego ALLAN FOLSOM, Powieści i opowiadania(1)
- Trzeci krąg - Quick Amanda, Romanse historyczne
- Urban Avant-Gardes Art, Mass Counter Avant
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- jastrzab.xlx.pl
|
|
|
|
|
Tresura psĂłw- I kto tu kogo prowadzi na smyczy- ilustrowany poradnik, psy - wychowanie, pielegnacja itp |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Tresura psów Autor: Gerilyn J. Bielakiewicz T³umaczenie: Anna Kucharczyk-Barycza, Kinga Pater ISBN: 83-246-0715-3 Tytu³ orygina³u: The Everything Dog Training and Tricks Book Format: B5, stron: 320 I kto tu kogo prowadzi na smyczy? Psia wiernoœæ i mi³oœæ to bezcenne skarby. Jednak drug¹ stronê medalu stanowi odpowiednie wychowanie. Do Ciebie nale¿y wybór, czy bêdziesz ulegaæ wszystkim zachciankom swojego psa, czy nauczysz go dobrych manier. Z pomoc¹ tej ksi¹¿ki bezboleœnie wprowadzisz w ¿ycie drug¹ z tych mo¿liwoœci. Nauczysz siê dobieraæ motywuj¹ce nagrody i ³agodne kary. Wygrasz z psimi narowami – ze szczekaniem na goœci, gryzieniem butów i niszczeniem mebli. Szkolenie Twego czworono¿nego przyjaciela to nie tylko obowi¹zek. To tak¿e wspania³a okazja, by lepiej poznaæ jego psychikê i zachowania oraz mi³o spêdzaæ z nim czas. Zatem spisz siê dobrze i oczekuj od psa tego samego. Z tej ksi¹¿ki dowiesz siê, jak nauczyæ psa podstawowych komend, takich jak: • Siad! • Waruj! • Zostañ! • Spokój! • Do nogi! oraz sztuczek: • Przynieœ (smycz, gazetê, telefon, miskê itp.)! • Pozuj! • Przybij pi¹tkê! • PrzyprowadŸ mamê! • Turlaj siê! Gerilyn J. Bielakiewicz jest wspó³za³o¿ycielk¹ Psiego Uniwersytetu®, prowadz¹cego szkolenia psów transmitowane m.in. w telewizji NBC. Jest cz³onkiem stowarzyszenia treserów psów Association of Pet Dog Trainers i miêdzynarodowej organizacji dogoterapeutycznej Therapy Dogs International. Szkoli tak¿e psy dla osób niepe³nosprawnych. Spistreści Wprowadzenie 9 Rozdział1. Pocosztuczki? 11 Szkolenietokluczdopoprawyrelacjimiędzywłaścicielemapsem.....................12 Jakpoprawićjakośćszkoleniainauczyćpsawykonywaćsztuczki?......................14 Konsekwencja............................................................................................................................16 Rozwiązywanieproblemówbehawioralnych................................................................17 Ćwiczeniadlapsa,któregorozpieraenergia..................................................................18 Dogoterapia...............................................................................................................................19 Rozdział2. Jakijesttwójpies? 21 Jakdobrzeznaszswojegopsa?...........................................................................................23 Aktywność..................................................................................................................................22 Osobowość.................................................................................................................................24 Popierwsze,bezpieczeństwo..............................................................................................25 ComotywujeTwojegopsiaka?............................................................................................26 Rozdział3. Pracazpsem 33 Najpierwruch,potemszkolenie.........................................................................................34 Wszędzierazemzpanem......................................................................................................35 Odpowiedniepodstawydonauki......................................................................................38 Rozdział4. Szkolenieprzyużyciumetodyklikerowej 43 Rewolucjawpodejściudoszkoleniapsów.....................................................................44 Odczegozacząć?.....................................................................................................................45 Kształtowaniezachowań.......................................................................................................47 Naprowadzaniedopozycjizapomocąsmakołyków..................................................52 Targetowanie.............................................................................................................................54 Oznaczaniezachowań............................................................................................................57 Odzwyczajaniepsaodklikerainagródwpostacismakołyków.............................58 Kilkasłównatematsmakołyków........................................................................................59 Rozdział5. Podstawyszkoleniapsów 61 Inwestycjawprzyszłość.........................................................................................................62 Jaknauczyćpsapodstawowychkomend?.....................................................................65 Sporządźplaniśledźpostępypsa.....................................................................................74 Znaczeniećwiczeń...................................................................................................................75 Doskonalenieróżnychaspektówsztuczek.....................................................................76 3 Spistreści Rozdział6. Sztuczkiz„psiegoprzedszkola” 79 Uczeniepsaprostychsztuczek............................................................................................80 Łapy,łapy,czteryłapy…........................................................................................................81 Siłaspokoju................................................................................................................................84 Sztuczki„podpubliczkę”........................................................................................................88 Lewsalonowy............................................................................................................................94 Rozdział7. Sztuczkizaportem 97 Kształtowanieumiejętnościaportu...................................................................................98 Ogniwaiłańcuchy....................................................................................................................99 Sztuczkizwykorzystaniemaportu................................................................................. 101 Sztuczkizwiązanezprzenoszeniemprzedmiotów.................................................. 107 Sztuczkidlazaawansowanych.......................................................................................... 111 Rozdział8. Sztuczkizwiązanezpopisywaniemsię 115 Wyszukanesztuczki.............................................................................................................. 116 Pokornysługa......................................................................................................................... 119 Sztuczkidlacałejrodziny.................................................................................................... 122 Sztuczkidlaspryciarzy......................................................................................................... 124 Sztuczkizudziałemkilkupsów........................................................................................ 130 Wjakisposóbpoprawićjakośćwykonywaniasztuczek?....................................... 136 Rozdział9. Rozwiązywanieproblemów 139 Sztukadostosowywaniasię............................................................................................... 140 Analizaproblemów.............................................................................................................. 141 Kontrolapsiegozachowania............................................................................................. 142 Cowzamian?.......................................................................................................................... 143 Jakrozwiązywaćproblemy?.............................................................................................. 146 Rozdział10. Kilkasłównatematkar 151 Karaapogorszeniezachowaniapsa.............................................................................. 152 Karajakośrodekreaktywny............................................................................................... 153 Wyczucieczasu...................................................................................................................... 154 Przekierowywaniezachowaniapsa................................................................................ 154 Ustanawianienowychwzorcówzachowań................................................................. 156 Negatywnyskutekkaraniapsa—agresja................................................................... 158 4 Spistreści Rozdział11. Jakuzyskaćpożądanezachowania? 161 Plan............................................................................................................................................. 162 Jakrozwiązaćproblemybehawioralnetypowedladanejrasy?.......................... 168 Treningczynimistrza........................................................................................................... 169 Rozdział12. Jakradzićsobiez„wyszczekanym”psem? 175 Skądsiębierzenadmiernaszczekliwośćupsów?..................................................... 176 Zadbajozaspokojeniepotrzebswojegopsa............................................................. 176 Rozważnakontrolazachowaniapsa.............................................................................. 177 Obszczekiwaniegości.......................................................................................................... 182 Szczekaniewceluzwrócenianasiebieuwagi............................................................ 185 Nietraćnadziei....................................................................................................................... 188 Rozdział13. Lękliwość 189 Szkolenietopodstawa........................................................................................................ 190 Organizacjaikonsekwencja.............................................................................................. 191 Genetyka,niewłaściwetraktowanieczybrakstymulacji?...................................... 192 Szkolenieczaszacząć........................................................................................................... 195 Behawioryzmwweterynariiirozwiązanianiekonwencjonalne.......................... 200 Rozdział14. Naukazachowaniaczystości 203 Dlaczegonicnieukładasiędobrze................................................................................ 204 Domek,którypomożenauczyćpsazachowaniaczystości.................................... 205 Zapisywaniepostępów,jakierobiTwójpies............................................................... 207 Korzystaniezesmyczynaspacerze................................................................................ 209 Metodypolegającenaograniczaniuswobody.......................................................... 212 Odpowiedniemetodysprzątaniawprzypadkuwpadek....................................... 214 Rozdział15. Ciągnięcienasmyczy 219 Jedynymrozwiązaniemjestszkolenie........................................................................... 220 Spacerbezciągnięcia.......................................................................................................... 222 Zwiększanieczasutrwaniaćwiczenianaspacerze................................................... 224 Korzystajzdużychnagród................................................................................................. 228 Akcesoriadoćwiczeń.......................................................................................................... 229 5 Spistreści Rozdział16. Uciekanie 235 Dlaczegopsyuciekają?....................................................................................................... 236 Skorzystajzesmyczywcelukontrolowaniaczynnikówzmiennych.................. 236 Kwestieprzywództwa.......................................................................................................... 239 Przyzwyczajaniedokomendy„wróć”............................................................................. 241 Znaczeniećwiczeń................................................................................................................ 244 Bezpiecznezamykaniepsa................................................................................................ 245 Rozdział17. Skakanienaludzi 249 Dlaczegopsyskaczą?........................................................................................................... 250 Komitetpowitalny................................................................................................................ 251 Określczynniki,którenajbardziejrozpraszająpsa.................................................... 254 Unikajkaraniapsazaskakanie......................................................................................... 256 Pamiętajopanowaniunadzachowaniem................................................................... 256 Naukakomendy„siedź”,„zostań”iczasjejtrwania.................................................... 257 Wychowywaniesiedzącegomaniaka............................................................................ 258 Rozdział18. Psy,którekopią 261 Dlaczegopsykopią?............................................................................................................. 262 Znajdźcień.............................................................................................................................. 264 Miejscedokopania............................................................................................................... 265 Rozdział19. Szarpanienasmyczyiagresja 269 Smyczmożewywoływaćagresywnezachowanie.................................................... 270 Smycz......................................................................................................................................... 272 Nauczpsakomendy„zostaw”........................................................................................... 276 Brakiwsocjalizacji................................................................................................................. 280 Technikaotwartegobaru................................................................................................... 280 Rozdział20. Umiejętnościspołecznepsów 283 Socjalizacjaaszkolenie....................................................................................................... 284 Przyzwyczajaniepsadoinnychpsów............................................................................ 285 Przyzwyczajaniepsadoludzi........................................................................................... 288 Kwestiadziennejopiekidlapsa....................................................................................... 290 Zlekceważonyczyniesocjalizowany.............................................................................. 292 Staranniedobierajswemupsutowarzyszyzabaw................................................... 293 6
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|