|
Podstrony |
|
|
- Index
- Uwodzenie kobiet, CZASOPISMA 2, CZASOPISMA, Seks, Seks
- Umysł Lidera - Iwona Majewska-Opiełka, Ebooki - Motywacja i sukces
- Umysl Sprzedawcy [ ZLOTEMYSLI][by www.ebookforum.pl ],
- Top modelka Richard Green, Powieści i opowiadania(1)
- Umysł lidera, e-book
- Twój mężczyzna - instrukcja obsługi dla kobiet, - - - -PORADNIKI SUPER SEX
- Treating nonsense with nonsense - Strategies for a better life [Richard Bandler], Richard Bandler
- Using Your Brain for a change [Richard Bandler], Richard Bandler
- Trance - Formations [Richard Bandler i John Grinder], Richard Bandler
- Umysl - jak z niego wreszcie korzystac [ ZLOTEMYSLI][by www.ebookforum.pl ],
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- grzeda.pev.pl
|
|
|
|
|
Umysł. Jak z niego wreszcie korzystać - Richard Bandler, Coś DLA KOBIET |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Umysł. Jak z niego wreszciekorzystać?"Darmowa publikacja dostarczona przezZloteMysli.plCopyright by Złote Myśli & Richard Bandler, rok 2007Autor: Richard BandlerTytuł: Umysł. Jak z niego wreszcie korzystać?Data: 07.05.2015Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Toszecka 10244-117 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Mojej matceSPIS TREŚCIPRZEDMOWA..............................................................................5WSTĘP......................................................................................7ROZDZIAŁ I KTO PROWADZI TEN AUTOBUS?.......................................15ROZDZIAŁ II KIEROWANIE WŁASNYM UMYSŁEM...................................36ROZDZIAŁ III PUNKT WIDZENIA.......................................................59ROZDZIAŁ IV POPEŁNIANIE BŁĘDÓW................................................78ROZDZIAŁ V DROGA DO CELU.......................................................105ROZDZIAŁ VI ZROZUMIENIE NIEJASNOŚCI.........................................123ROZDZIAŁ VII POKONYWANIE PRZEKONAŃ.......................................152ROZDZIAŁ VIII UCZENIE SIĘ..........................................................172Fobie szkolne........................................................................174Pamięć................................................................................176Trudności w uczeniu się............................................................184Leki....................................................................................189ROZDZIAŁ IX „SWISZ” (METODA ZMIANY).........................................192POSŁOWIE..............................................................................223SUPLEMENT I ROZRÓŻNIENIA SUBMODALNOŚCIOWE...........................230SUPLEMENT II KONSULTANCI OŚWIATOWI NLP..................................233SUPLEMENT III.........................................................................235WYBRANA BIBLIOGRAFIA............................................................236UMYSŁ – JAK Z NIEGO WRESZCIE KORZYSTAĆ?–fragment – Złote MyśliRichard Bandler●str.5Rozdział I KTO PROWADZI TEN AUTOBUS?Programowanie neurolingwistyczne wymyśliłem po to, aby uniknąćkonieczności wyboru konkretnego kierunku studiów. Na uniwersyteciebytem jedną z tych osób, które nie mogły się w żaden sposóbzdecydować, co mają studiować. Stwierdziłem w końcu, że taki brakzdecydowania też może być niezłym sposobem na życie.ZAPAMIĘTAJ !NLP to proces uczenia się.Jedną z korzyści płynących z NLP jest inne podejście do przyswajaniawiedzy. Chociaż wielu psychologów i pracowników socjalnych uważaNLP za formę terapii, ja wolę traktować je jako proces uczenia się.Mówiąc najprościej uczymy ludzi metod efektywnego użytkowania ichumysłów.Większość ludzi nie korzysta ze swego mózgu aktywnie i świadomie.A przecież jest on podobny do maszyny, w której nie zainstalowanowyłącznika. Jeżeli nie dasz mu jakiegoś konkretnego zajęcia, działa bezprzerwy,dopókisięnieznudzi.Gdybyodumieszczonowszelkichkogośw pomieszczeniudoskonaleizolującymbodźcówzewnętrznych, osoba taka wytworzyłaby wkrótce własny wewnętrznyświat. Jeżeli nie dasz twemu umysłowi konkretnego zadania, to popewnym czasie sam je sobie znajdzie, nie troszcząc się zbytnio, jakie tobędzie zajęcie. Ciebie może to obchodzić, ale jemu jest dokładniewszystko jedno.Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli&Centrum Kreowania Liderów SA
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|