Twoja Komórka 01.2009

Podstrony
 
Twoja Komórka 01.2009, CZASOPISMA
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Test – wybieramy najlepsze słuchawki Bluetooth
Nr 01/132 Styczeń 2009
komórka
Temat miesiąca:
Mobilne wróżby
noworoczne
– jakie niespodzianki
szykują producenci
telefonów
i operatorzy
w 2009 r
.
Telefon miesiąca:
HTC Touch HD
z ekranem jak
marzenie
Jak
rozmawiać
przez
iPhone’a
nic nie
płacąc
Polskie bitwy
o mobilne
płatności
Krok po kroku:
Tuning komórek
Samsunga
i Sony Ericssona
Testy:
Samsung D980
Motorola ZN5
LG Renoir
Samsung U800
GPS “Noname”
Cena 5,80 PLN (zawiera VAT 7%)
NR. IND. 343617 ISSN 1429-7191
TESTY
PORADY ROZRYWKA
M a g a z y n n o w o ś c i t e l e f o n i i k o m ó r k o w e j
              iPhone to nie Nokia
Wzrost świadomości marki wśród konsumentów i związana z tym jej siła
to jedno z marzeń producentów. Każdy z nich chciałby, żeby wszystko, co
się pojawi na rynku, było sprzedawane na pniu. Czasami można odnieść
wrażenie, że chcieliby być oni jak król Midas, który wszystko czego dotknął,
zamieniał w złoto.
Nierealne? Jak najbardziej możliwe. Proszę spojrzeć na Nokię. Producent
ten teoretycznie nie ma ostatnio najlepszej passy. Jego telefony nie są już tak
fajne, jak kiedyś. A przynajmniej nie są zdecydowanie lepsze od coraz lepiej
poczynających sobie konkurentów. Tylko co z tego wynika? Ano nic. Nokia jak
była, tak jest największym producentem telefonów komórkowych i niewiele
wskazuje na rychłą zmianę takiego stanu rzeczy. Jej marka jest tak silna, że
chętni zawsze do zakupu urządzenia tego producenta się znajdą. Nawet jeśli
dostępne są lepsze i tańsze modele konkurentów.
Niektórzy są wyraźnie przywiązani nie tylko do producenta, ale także do
konkretnego modelu. Choćby prezydent Lech Kaczyński. Kiedy wszędzie było
głośno o incydencie w Gruzji, w którym miało być narażone życie głowy
państwa wychwycony został fakt, że korzysta z modelu Nokia 6310. A nie jest to
telefon pierwszej młodości, choć trzeba przyznać, że jeden z najlepszych przez
Nokię kiedykolwiek wyprodukowanych. Trudno podejrzewać, że Kancelarii
Prezydenta nie stać na nowszy i znacznie lepszy aparat dla prezydenta.
Prawdopdobnie Lech Kaczyński tak już do niego przywykł, że się z nim nie
chce rozstawać.
Ale pewne historie nie powtarzają się dwa razy. Choćby iPhone. W USA jego
pojawieniu się towarzyszyła zbiorowa histeria, w Polsce, co najwyżej, nieco
większe niż zazwyczaj zainteresowanie nowinką. Dochodzą już pierwsze
sygnały, że urządzenie w wersji 3G sprzedaje się słabo, a atmosfera wokół
jego wprowadzenia została sztucznie nadmuchana. Czy chętni już wcześniej
sprowadzili sobie własnym kanałem iPhone’a, czy też moda na niego się
w Polsce nie przyjęła, nie ma znaczenia. W każdym razie na pewno nie
zdarzało się nagminnie, żeby ktoś w salonie mówił, że chce jakikolwiek
telefon, byle był to iPhone. A w przypadku Nokii jeszcze kilka lat temu tak się
działo. Ponoć branży kryzys niestraszny, więc dobrze by było, aby i nam się ten
optymizm w nowym roku udzielił.
W imieniu całego zespołu redakcyjnego składamy
serdeczne życzenia świąteczno-noworoczne. Życzymy wszystkim
najbardziej „wypasionych” telefonów i jak najmniej wysokich rachunków.
01/2009
TWOJA KOMÓRKA
3
W numerze:
3. Wstępniak
iPhone w praktyce
Wydarzenia
40. Pogadajmy nic nie płacąc
6. Czas na mobilne płatności
Plus umożliwił w Warszawie kupno biletów komunikacji
miejskiej przez telefon komórkowy
Telefon miesiąca
42. HTC Touch HD T8282 – Ekran jak marzenie
Aktualności
Testy
8. Newsy
48. Samsung D980 Duoz– Zabawa w dwie karty
50. Motorola Motozine ZN5 – Pozory mylą
52. LG KC910 (Renoir) – Bajer z wyższej półki
54. Samsung U800 – Bratnia dusza
Panorama
12. Trudne rozstania z komórką
Testy – Akcesoria
Temat miesiąca – Mobilne wróżby noworoczne
55. Zaczarowany, bezprzewodowy świat melodii
Test porównawczy słuchawek Bluetooth
14. Internet zawojuje komórki
16. Humanizacja smartfonów
Lepszej jakości aparaty fotograiczne, moduły GPS
i telewizja w komórce - to nas czeka w 2009 roku
20.
Systemowe batalie
22.
Operatorzy komórkowi nie muszą się obawiać kryzysu
Nawigacja
62. Coś, czego nie ma, a jest
Testujemy urządzenie, które nawet jeszcze nie ma nazwy
64. Co nowego w nawigacji
W 2009 roku nasycenie rynku wyniesie 120-130 procent.
Trendy
Konkursy
24.
Orange rozwija usługi dodane
„Pomarańczowy” operator wychodzi z szerszą paletą
nowych usług
25. Telefon z hipermarketu
26. Symbian na styczeń
30. Biznes w drodze
Porównujemy taryfy data dla abonentów instytucjonalnych
13. Wybieramy telefon 2008 roku
28. Fotozabawa z nagrodami
31. Jakie są Wasze noworoczne postanowienia
39. Prenumerata z nagrodą
66. Gadżeciarnia Jarka Wawra
68. Cennik
Porady
70. Java
32. Darmowe modyikacje w SE
Możemy ulepszyć swoją komórkę za pomocą kabla USB
59. Spytało Mnie Społeczeństwo
72. Gry rządzą
Co się wydarzyło na Poznań Game Arena
Prezentacje
Felieton
35. Noworoczny wysyp nowości
Producenci pokazują co nowego będą mieli w ofercie
w 2009 roku
73. Na pohybel emerytom
74. Krzyżówka
Zrób to sam
36. Odmieniony Samsung
Twoja KomórKa
Sp. z o.o., Al. Reymonta 50, 01-842 Warszawa, tel. 022 864 16 83, faks 022 864 27 17, e-mail: redakcja@t-k.pl, Internet: www.t-k.pl, NIP: 524-263-19-13,
wydawca:
Agata
Cichowicz, Monika Szozda-Gawrońska,
redaKcja:
Redaktor naczelny – Marciń Kwaśniak, Redaktor prowadzący – Marek Jaślan,
reKlama:
Piotr Szczypiór, piotr.szczypior@t-k.pl,
STali
współpracownicy:
Dariusz Adamczyk, Michał Gruszka, Jakub Kańczugowski, Jerzy Nowak, Radosław Orszewski, Grzegorz Serkowski, Michał Szokoło, Paweł Szwejkowski, Jarosław
Wawer, Przemysław Ziółek. Każdy ze współpracowników ma konto e-mail utworzone wg zasady: imię.nazwisko@t-k.pl
opracowanie graficzne, skład:
Ireneusz Mitura,
KoreKTa:
Magdalena Swoboda,
druK:
4
TWOJA KOMÓRKA
01/2009
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates