Ty tu rządzisz

Podstrony
 
Ty tu rządzisz, NLP, wywieranie wpływu
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Marek Olejniczak, rok 2011
Autor: Marek Olejniczak
Tytuł: Ty tu rządzisz!
Data: 09.04.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
email:
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
Spis treści
Wstęp ................................................................................................................... 9
Czy perswazja jest nieetyczna? ............................................................... 11
Czym więc jest perswazja?.................................................................. 12
Perswazja na nieświadomym poziomie umysłu ......................... 13
Zasada win–win ...................................................................................... 13
Emocje
Odpowiedni stan emocjonalny............................................................... 17
Ciekawość pierwszym stopniem do piekła?................................. 18
Prawo aureoli ........................................................................................... 18
Jak wywołać dowolny stan emocjonalny u rozmówcy? .......... 20
Jedno pytanie .................................................................................... 20
Czy to Cię nigdy nie dziwiło? ............................................................. 22
Nieświadoma kompetencja ......................................................... 22
Ach, ci zakochani… ......................................................................... 23
Jakich ludzi najbardziej lubisz? ......................................................... 24
Prawo sympatii........................................................................................ 25
Niezwykłe doświadczenie................................................................... 27
Znaczenie komunikacji ........................................................................ 28
Kalibracja................................................................................................... 29
Potęga nieświadomego umysłu ....................................................... 30
Zniekształcenia ................................................................................. 31
Usunięcia............................................................................................. 31
Generalizacja ..................................................................................... 31
Co wyłapuje nieświadomy umysł Twojego rozmówcy?........... 32
Uaktywnienie neuronów lustrzanych............................................. 33
Struktura rapportu ....................................................................................... 35
Odwzorowanie, czyli
pacing
............................................................... 35
Co daje pacing?................................................................................. 35
Odwzorowanie ubioru ......................................................................... 36
Odzwierciedlenie postawy rozmówcy ........................................... 39
Odwzorowanie tonu głosu i prędkości mówienia...................... 40
Wyostrz swoje zmysły..................................................................... 43
Odwzorowanie wartości i przekonań drugiej osoby ................ 43
Odwzorowanie doświadczeń klienta .............................................. 44
Potwierdzanie bieżącego doświadczenia klienta .......................... 45
Odwzoruj przeszłe doświadczenia klienta.................................... 46
Potwierdzaj bieżący stan emocjonalny klienta ........................... 47
Odwzorowanie głębokości i tempa oddechu.............................. 49
Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy — hit czy kit? .................. 49
Wzrokowcy ......................................................................................... 50
Kinestetycy ......................................................................................... 51
Słuchowcy........................................................................................... 53
Postawa i szybkość mówienia ........................................................... 54
Zmiany systemu reprezentacji .......................................................... 55
Jak używać predykatów — przykład ........................................ 56
Skąd się biorą kolorowe słowa? ................................................. 56
Brak wyróżniającego się systemu reprezentacji ................... 57
Pacing
— ćwiczenia praktyczne........................................................ 57
Pacing w praktyce ........................................................................... 58
Jak ćwiczyć pacing?......................................................................... 58
Jak budować dobry kontakt z grupą?............................................. 59
Czy powstał już między Wami most energetyczny?.................. 65
Prowadzenie
Prowadź swojego rozmówcę tam, gdzie chcesz............................... 69
Zmień stan emocjonalny rozmówcy ............................................... 69
Język perswazji........................................................................................ 70
Jak działają perswazyjne struktury lingwistyczne?.................... 71
Zasianie pewnych idei w nieświadomym umyśle Twojego
rozmówcy.................................................................................................. 72
Umysł świadomy
versus
nieświadomy .......................................... 72
Niedoskonałość umysłu nieświadomego ............................... 73
Dlaczego umysł nieświadomy nie rozumie zaprzeczeń?... 73
Sabotowanie naszych wysiłków ....................................................... 74
Jak wykorzystać słowo „nie” na swoją korzyść? ..................... 75
Fatalne działanie słowa „spróbuj” ..................................................... 76
„Spróbuj” działa na Twoją korzyść.............................................. 76
„Spróbuj” + „Nie”, czyli zasada synergii (1 + 1 = 3) ................ 77
Słowo „ale”................................................................................................. 78
Presupozycje ............................................................................................ 79
Presupozycje czasu i miejsca ....................................................... 80
Presupozycje zmiany czasu .......................................................... 82
Presupozycje oparte na przysłówkach..................................... 83
Presupozycje „świadomości czegoś” ......................................... 84
Presupozycje pozornego wyboru .............................................. 85
Presupozycje oparte na liczbach porządkowych ................. 86
Spiętrzanie presupozycji ............................................................... 87
Łączenie wzorców językowych: presupozycje + „nie” +
„spróbuj” .................................................................................................... 88
Magia spójników .................................................................................... 89
Implikacja spójnikowa.......................................................................... 91
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates