Uniwersytet Donalda Trumpa ...

Podstrony
 
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing(1), ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Uniwersytet
Donalda Trumpa.
Marketing
Autor: Don Sexton, Donald J. Trump
T³umaczenie: Marta Borkowska
ISBN: 978-83-246-1791-3
How to Use the Most Powerful
Format: 158x235 stron: 368
Praktykuj wiedzê zdobyt¹ na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
• B³yskotliwe techniki promowania Twojej firmy
• Praktyczne sposoby przewidywania wielkoœci sprzeda¿y i zysków
• Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia
uwarunkowañ rynkowych
Jeœli nie jesteœ zadowolony ze status quo w swoim ¿yciu zawodowym,
ta ksi¹¿ka jest w³aœnie dla Ciebie — wystarczy j¹ przeczytaæ,
wybraæ jeden z kluczowych pomys³ów i zastosowaæ go w praktyce.
Gwarantujê, ¿e przyniesie to oczekiwany zysk.
Donald Trump
Wszystko o nowoczesnym marketingu
Teorie marketingowe s¹ domen¹ nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni
zawodowo szukaj¹ praktycznych rozwi¹zañ pomagaj¹cych zwiêkszyæ sprzeda¿, przychody,
przep³ywy kapita³u czy zyski z inwestycji. Dlatego w³aœnie autor ksi¹¿ki koncentruje siê
na uœwiadomieniu, jak doskona³e koncepcje sprawdzaj¹ siê w codziennej pracy.
Aby zobrazowaæ to zagadnienie, za³¹cza instrukcje wyjaœniaj¹ce ca³y proces krok po kroku.
Znajdziesz tu tak¿e cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji
marketingowych.
Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w po³¹czeniu z poradami najlepszych
profesorów marketingu stanowi¹ gwarancjê Twojego sukcesu. Pomog¹ Ci odkryæ, które
taktyki marketingowe sprawdzaj¹ siê w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale
brzmi¹ w teorii. Wska¿¹ równie¿ narzêdzia odpowiednie dla Twojej dzia³alnoœci.
Osi¹gnij swój cel — zwiêksz zyski, wykreuj markê i rozbuduj bazê klientów.
• Pomiar i zarz¹dzanie wartoœci¹ postrzegan¹
• Pozycjonowanie produktu lub us³ugi
• Budowanie strategii marketingowej
• Marketing i reklama internetowa
• Cele i metody badania rynku
Ksi¹¿ki z serii Uniwersytet Donalda Trumpa to praktyczne i przystêpne samouczki
wspieraj¹ce Ciê w drodze do sukcesu i przedstawiaj¹ce metody prowadzenia interesów
na sposób Trumpa. Ka¿da ksi¹¿ka zosta³a napisana przez eksperta z danej dziedziny
i zawiera motywuj¹c¹ przedmowê samego Donalda Trumpa.
 S
PIS TRECI
S
PIS TRECI
P
RZEDMOWA DO SERII
U
NIWERSYTET
D
ONALDA
T
RUMPA
11
P
ODZIKOWANIA
13
C
Z
I
J
AK ZBUDOWA
WPYWOW STRATEGI MARKETINGOW
15
R
OZDZIA
1.
T
RUMP O MARKETINGU
—
AUTORSTWA
D
ONALDA
T
RUMPA
17
R
OZDZIA
2.
C
O TO JEST MARKETING
?
21
R
OZDZIA
3.
B
UDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ
29
R
OZDZIA
4.
Z
ROZUMIE KLIENTÓW
43
R
OZDZIA
5.
P
OMIAR WARTOCI
POSTRZEGANEJ
I
ZARZDZANIE NI
55
R
OZDZIA
6.
Z
ROZUMIE KONKURENTÓW
69
R
OZDZIA
7.
Z
ROZUMIE MOLIWOCI FIRMY
79
7
 SPIS TRECI
R
OZDZIA
8.
Z
ROZUMIE OTOCZENIE KONKURENCYJNE
87
R
OZDZIA
9.
O
KRELANIE POTENCJALNYCH
RYNKÓW DOCELOWYCH
97
R
OZDZIA
10.
W
YBÓR NAJWANIEJSZEGO
RYNKU
DOCELOWEGO
109
R
OZDZIA
11.
P
RAWDOPODOBNIE
NAJWANIEJSZY ROZDZIA TEJ KSIKI
P
OZYCJONOWANIE PRODUKTU LUB USUGI
121
C
Z
I I
U
DOSKONALANIE STRATEGII
MARKETINGOWEJ
135
R
OZDZIA
12.
T
WORZENIE NAJBARDZIEJ
WARTOCIOWEGO
ZASOBU
W
ASNA MARKA
137
R
OZDZIA
13.
O
PRACOWYWANIE PLANU
ROZWOJU
151
R
OZDZIA
14.
O
KRELANIE CELÓW ROZWOJU
161
R
OZDZIA
15.
Z
WIKSZANIE SATYSFAKCJI
KLIENTA
169
C
Z
I I I
W
DRAANIE STRATEGII
179
R
OZDZIA
16.
P
ROJEKTOWANIE PRODUKTU
(
USUGI
)
181
R
OZDZIA
17.
Z
INTEGROWANA KOMUNIKACJA
Z KLIENTEM
193
R
OZDZIA
18.
R
EKLAMA
205
R
OZDZIA
19.
I
DENTYFIKATORY
221
R
OZDZIA
20.
P
ROMOCJA SPRZEDAY
231
R
OZDZIA
21.
S
PRZEDA OSOBISTA
241
8
S
PIS TRECI
R
OZDZIA
22.
P
UBLIC RELATIONS
251
R
OZDZIA
23.
M
ARKETING INTERNETOWY
265
R
OZDZIA
24.
P
OLITYKA CENOWA
277
R
OZDZIA
25.
M
ARKETING PARTYZANCKI
291
C
Z
I V
Z
ROZUMIE LICZBY
303
R
OZDZIA
26.
A
NALIZA FINANSOWA DLA
ROZSDNYCH
DECYZJI MARKETINGOWYCH
305
R
OZDZIA
27.
B
ADANIA RYNKU
319
R
OZDZIA
28.
P
ROGNOZOWANIE
333
C
Z
V
Z
APEWNIENIE SUKCESU
STRATEGII MARKETINGOWEJ
341
R
OZDZIA
29.
P
LAN MARKETINGOWY
343
O
AUTORZE
353
S
KOROWIDZ
355
9
3
B
UDOWANIE STRATEGII
MARKETINGOWEJ
S
trategia marketingowa to pewien plan, który pozwoli Ci waciwie
rozdzieli zasoby, aby osign cele biznesowe. Bez tej strategii nie
bdziesz móg skoncentrowa swoich dziaa na okrelonej grupie klien-
tów. Bez niej równie nie bdzie wiadomo, co wyrónia produkty lub usugi
Twojej firmy i dlaczego grupa klientów docelowych powinna dokona ich
zakupu.
Strategia marketingowa jest potrzebna, aby rozplanowa w czasie wszyst-
kie dziaania marketingowe. Przyda si równie wtedy, gdy osoby, które
poprosisz o wsparcie finansowe — kredytodawcy, inwestorzy, darczycy —
bd chciay wiedzie, na jaki cel spoytkujesz te rodki.
Wszystkie firmy — wiksze czy mniejsze — potrzebuj strategii marke-
tingowej. W rzeczywistoci maym przedsibiorstwom jest ona szczególnie
przydatna, gdy mog odczuwa konieczno skoncentrowania wszelkich
zasobów, jakie s w ich dyspozycji, do walki z silniejszymi konkurentami.
Skuteczn strategi marketingow mona przedstawi na jednej stronie
(tabela 3.1).W tym rozdziale opisujemy dokadnie, co powinna zawiera.
W kolejnych rozdziaach rozwaymy krok po kroku kady element strategii
marketingowej.
29
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates