|
Podstrony |
|
|
- Index
- Twoja droga do sukcesu - Arkadiusz Podlaski, Ebooki - Motywacja i sukces
- Tresura psów- I kto tu kogo prowadzi na smyczy DO SCiAGNIECIA, PIES - TRESURA - ebooki
- Tom Mulholland zdrowe-myslenie.-jak-przekuwac-porazki-w-sukcesy-i-zarabiac-na-tym-miliony full, ebooki
- Trotter W. - Mroźne piekło. Radziecko-fińska wojna zimowa 1939-1940, ebooki tekst
- Verne.Juliusz.Wyprawa.do.wnetrza.Ziemi.PL.PDF.eBook.(osloskop.net), Ebooki
- Tomasz Hipsz firma w internecie. poradnik subiektywny cała książka, ebooki
- Total English UpperIntermediate Student's Book, Angielski ebooki , learning
- Tom Gorman realizacja. droga do wykonania planów ebook, ebooki
- US Army Dictionary of Military Terms, Ebooki - słowniki angielskie
- Umysł Lidera - Iwona Majewska-Opiełka, Ebooki - Motywacja i sukces
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- grzeda.pev.pl
|
|
|
|
|
Uniwersytet Donalda Trumpa Marketing(1), ebooki |
|
|
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing Autor: Don Sexton, Donald J. Trump T³umaczenie: Marta Borkowska ISBN: 978-83-246-1791-3 How to Use the Most Powerful Format: 158x235 stron: 368 Praktykuj wiedzê zdobyt¹ na Uniwersytecie Donalda Trumpa: • B³yskotliwe techniki promowania Twojej firmy • Praktyczne sposoby przewidywania wielkoÅ“ci sprzeda¿y i zysków • Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowañ rynkowych JeÅ“li nie jesteÅ“ zadowolony ze status quo w swoim ¿yciu zawodowym, ta ksi¹¿ka jest w³aÅ“nie dla Ciebie — wystarczy j¹ przeczytaæ, wybraæ jeden z kluczowych pomys³ów i zastosowaæ go w praktyce. Gwarantujê, ¿e przyniesie to oczekiwany zysk. Donald Trump Wszystko o nowoczesnym marketingu Teorie marketingowe s¹ domen¹ nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni zawodowo szukaj¹ praktycznych rozwi¹zañ pomagaj¹cych zwiêkszyæ sprzeda¿, przychody, przep³ywy kapita³u czy zyski z inwestycji. Dlatego w³aÅ“nie autor ksi¹¿ki koncentruje siê na uÅ“wiadomieniu, jak doskona³e koncepcje sprawdzaj¹ siê w codziennej pracy. Aby zobrazowaæ to zagadnienie, za³¹cza instrukcje wyjaÅ“niaj¹ce ca³y proces krok po kroku. Znajdziesz tu tak¿e cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji marketingowych. Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w po³¹czeniu z poradami najlepszych profesorów marketingu stanowi¹ gwarancjê Twojego sukcesu. Pomog¹ Ci odkryæ, które taktyki marketingowe sprawdzaj¹ siê w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale brzmi¹ w teorii. Wska¿¹ równie¿ narzêdzia odpowiednie dla Twojej dzia³alnoÅ“ci. Osi¹gnij swój cel — zwiêksz zyski, wykreuj markê i rozbuduj bazê klientów. • Pomiar i zarz¹dzanie wartoÅ“ci¹ postrzegan¹ • Pozycjonowanie produktu lub us³ugi • Budowanie strategii marketingowej • Marketing i reklama internetowa • Cele i metody badania rynku Ksi¹¿ki z serii Uniwersytet Donalda Trumpa to praktyczne i przystêpne samouczki wspieraj¹ce Ciê w drodze do sukcesu i przedstawiaj¹ce metody prowadzenia interesów na sposób Trumpa. Ka¿da ksi¹¿ka zosta³a napisana przez eksperta z danej dziedziny i zawiera motywuj¹c¹ przedmowê samego Donalda Trumpa.  S PIS TRECI S PIS TRECI P RZEDMOWA DO SERII U NIWERSYTET D ONALDA T RUMPA 11 P ODZIKOWANIA 13 C Z I J AK ZBUDOWA WPYWOW STRATEGI MARKETINGOW 15 R OZDZIA 1. T RUMP O MARKETINGU — AUTORSTWA D ONALDA T RUMPA 17 R OZDZIA 2. C O TO JEST MARKETING ? 21 R OZDZIA 3. B UDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ 29 R OZDZIA 4. Z ROZUMIE KLIENTÓW 43 R OZDZIA 5. P OMIAR WARTOCI POSTRZEGANEJ I ZARZDZANIE NI 55 R OZDZIA 6. Z ROZUMIE KONKURENTÓW 69 R OZDZIA 7. Z ROZUMIE MOLIWOCI FIRMY 79 7  SPIS TRECI R OZDZIA 8. Z ROZUMIE OTOCZENIE KONKURENCYJNE 87 R OZDZIA 9. O KRELANIE POTENCJALNYCH RYNKÓW DOCELOWYCH 97 R OZDZIA 10. W YBÓR NAJWANIEJSZEGO RYNKU DOCELOWEGO 109 R OZDZIA 11. P RAWDOPODOBNIE NAJWANIEJSZY ROZDZIA TEJ KSIKI P OZYCJONOWANIE PRODUKTU LUB USUGI 121 C Z I I U DOSKONALANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ 135 R OZDZIA 12. T WORZENIE NAJBARDZIEJ WARTOCIOWEGO ZASOBU W ASNA MARKA 137 R OZDZIA 13. O PRACOWYWANIE PLANU ROZWOJU 151 R OZDZIA 14. O KRELANIE CELÓW ROZWOJU 161 R OZDZIA 15. Z WIKSZANIE SATYSFAKCJI KLIENTA 169 C Z I I I W DRAANIE STRATEGII 179 R OZDZIA 16. P ROJEKTOWANIE PRODUKTU ( USUGI ) 181 R OZDZIA 17. Z INTEGROWANA KOMUNIKACJA Z KLIENTEM 193 R OZDZIA 18. R EKLAMA 205 R OZDZIA 19. I DENTYFIKATORY 221 R OZDZIA 20. P ROMOCJA SPRZEDAY 231 R OZDZIA 21. S PRZEDA OSOBISTA 241 8 S PIS TRECI R OZDZIA 22. P UBLIC RELATIONS 251 R OZDZIA 23. M ARKETING INTERNETOWY 265 R OZDZIA 24. P OLITYKA CENOWA 277 R OZDZIA 25. M ARKETING PARTYZANCKI 291 C Z I V Z ROZUMIE LICZBY 303 R OZDZIA 26. A NALIZA FINANSOWA DLA ROZSDNYCH DECYZJI MARKETINGOWYCH 305 R OZDZIA 27. B ADANIA RYNKU 319 R OZDZIA 28. P ROGNOZOWANIE 333 C Z V Z APEWNIENIE SUKCESU STRATEGII MARKETINGOWEJ 341 R OZDZIA 29. P LAN MARKETINGOWY 343 O AUTORZE 353 S KOROWIDZ 355 9 3 B UDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ S trategia marketingowa to pewien plan, który pozwoli Ci waciwie rozdzieli zasoby, aby osign cele biznesowe. Bez tej strategii nie bdziesz móg skoncentrowa swoich dziaa na okrelonej grupie klien- tów. Bez niej równie nie bdzie wiadomo, co wyrónia produkty lub usugi Twojej firmy i dlaczego grupa klientów docelowych powinna dokona ich zakupu. Strategia marketingowa jest potrzebna, aby rozplanowa w czasie wszyst- kie dziaania marketingowe. Przyda si równie wtedy, gdy osoby, które poprosisz o wsparcie finansowe — kredytodawcy, inwestorzy, darczycy — bd chciay wiedzie, na jaki cel spoytkujesz te rodki. Wszystkie firmy — wiksze czy mniejsze — potrzebuj strategii marke- tingowej. W rzeczywistoci maym przedsibiorstwom jest ona szczególnie przydatna, gdy mog odczuwa konieczno skoncentrowania wszelkich zasobów, jakie s w ich dyspozycji, do walki z silniejszymi konkurentami. Skuteczn strategi marketingow mona przedstawi na jednej stronie (tabela 3.1).W tym rozdziale opisujemy dokadnie, co powinna zawiera. W kolejnych rozdziaach rozwaymy krok po kroku kady element strategii marketingowej. 29 Â
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|