Vademecum doradcy ...

Podstrony
 
Vademecum doradcy ubezpieczeniowego - Waldemar Mielczarek, Ebooki - Sprzedaz bezposrednia
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
© Copyright for Polish edition by
Data: 6.09.2007
Tytuł: Vademecum doradcy ubezpieczeniowego (fragment utworu)
Autor: Waldemar Mielczarek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
...............................................................7
...........................................................................10
.........................................................................10
...........................................16
........................................................................................19
............................................................................21
...................................................................................................21
...........................................................................25
...................................................25
...................................................................30
ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM
DO SUKCESU
..........................34
PIERWSZY KROK: ROZMOWY
TELEFONICZNE
............................38
PRZYKŁAD I:
..................................................................43
PRZYKŁAD II:
..............................................................................45
..................................................................................................46
..................................................................................................50
....................................................................................................51
...........................................................................52
....................................................................53
.........................................................................53
.....................................................................................................54
JAK PRZEKONAĆ KLIENTA
DO
...........................................................80
OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA
...........85
...................................................................87
.......................................................90
............................................................................94
PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY
DO
UBEZPIECZENIE”
................................................................100
.............................................................................103
.........................................................................108
............................108
................................................................................115
.............................................115
....................................................................................................116
............................................62
..................................................................................66
...........................................................................68
.........................................................72
............................................................................77
..........................................................................78
OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER
LUB
ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU?
AGENT
UBEZPIECZENIOWY
....................................................118
..........................................................................121
......123
.....................................130
..........................................................................133
ZŁY MENTOR, CZYLI
OSOBA
TOKSYCZNA
...................................134
.....................136
.........138
.........................................................................138
..........................................138
SWOJEGO
TEJ HISTORII?
TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,POTRAFISZ ZROBIĆ NA
NIM
........................................................139
......................139
ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM
WRAŻENIE?
.........................................................................................139
.............................................140
CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO
I
JAKI
JEST CEL
POTRZEBUJE?
.........140
...............................................................141
........141
CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O
MU
JEGO
POLISA?
UBEZPIECZENIACH,
142
...........143
CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ
NA
MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z
TOBĄ?
..............................................................143
CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE
KLIENTA?
...........................................................................................144
...............................................145
..145
CZY ZAWSZE POLECASZ
........................................145
CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO
PODKREŚLASZ
................................................................................146
CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH
I
NABYŁ
KLIENT,
......................................................146
..........................................146
..................................................146
CZY PODCZAS SPOTKANIA
..............................................147
...........................................147
..................................147
INFORMACJI?
CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W
DOBRE
PIERWSZE
JESTEŚ
KLIENT
DAJE
CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ,
CO

OBOJE
POTRZEBACH
ADEKWATNYCH
  CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE
OTRZYMUJĄ
WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO
WARTOŚCI
ICH PIENIĘDZY?
............147
........................................................148
......................148
..............................149
.........................................................................149
ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO
...........................150
........................................................................152
..............................................................................155
AGENTA
CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ
OBSŁUGĘ
WYSOKIEJ
JAKOŚCI?
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates