|
Podstrony |
|
|
- Index
- Twoja droga do sukcesu - Arkadiusz Podlaski, Ebooki - Motywacja i sukces
- Tresura psów- I kto tu kogo prowadzi na smyczy DO SCiAGNIECIA, PIES - TRESURA - ebooki
- Tom Mulholland zdrowe-myslenie.-jak-przekuwac-porazki-w-sukcesy-i-zarabiac-na-tym-miliony full, ebooki
- Trotter W. - Mroźne piekło. Radziecko-fińska wojna zimowa 1939-1940, ebooki tekst
- Verne.Juliusz.Wyprawa.do.wnetrza.Ziemi.PL.PDF.eBook.(osloskop.net), Ebooki
- Tomasz Hipsz firma w internecie. poradnik subiektywny cała książka, ebooki
- Total English UpperIntermediate Student's Book, Angielski ebooki , learning
- Tom Gorman realizacja. droga do wykonania planów ebook, ebooki
- US Army Dictionary of Military Terms, Ebooki - słowniki angielskie
- Umysł Lidera - Iwona Majewska-Opiełka, Ebooki - Motywacja i sukces
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- matkadziecka.xlx.pl
|
|
|
|
|
Vademecum doradcy ubezpieczeniowego - Waldemar Mielczarek, Ebooki - Sprzedaz bezposrednia |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem: Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, Darmowa publikacja dostarczona przez Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z © Copyright for Polish edition by Data: 6.09.2007 Tytuł: Vademecum doradcy ubezpieczeniowego (fragment utworu) Autor: Waldemar Mielczarek Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Anna Popis-Witkowska Skład: Anna Popis-Witkowska Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Netina Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI ...............................................................7 ...........................................................................10 .........................................................................10 ...........................................16 ........................................................................................19 ............................................................................21 ...................................................................................................21 ...........................................................................25 ...................................................25 ...................................................................30 ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM DO SUKCESU ..........................34 PIERWSZY KROK: ROZMOWY TELEFONICZNE ............................38 PRZYKŁAD I: ..................................................................43 PRZYKŁAD II: ..............................................................................45 ..................................................................................................46 ..................................................................................................50 ....................................................................................................51 ...........................................................................52 ....................................................................53 .........................................................................53 .....................................................................................................54 JAK PRZEKONAĆ KLIENTA DO ...........................................................80 OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA ...........85 ...................................................................87 .......................................................90 ............................................................................94 PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY DO UBEZPIECZENIE” ................................................................100 .............................................................................103 .........................................................................108 ............................108 ................................................................................115 .............................................115 ....................................................................................................116 ............................................62 ..................................................................................66 ...........................................................................68 .........................................................72 ............................................................................77 ..........................................................................78 OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER LUB ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU? AGENT UBEZPIECZENIOWY ....................................................118 ..........................................................................121 ......123 .....................................130 ..........................................................................133 ZŁY MENTOR, CZYLI OSOBA TOKSYCZNA ...................................134 .....................136 .........138 .........................................................................138 ..........................................138 SWOJEGO TEJ HISTORII? TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,POTRAFISZ ZROBIĆ NA NIM ........................................................139 ......................139 ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM WRAŻENIE? .........................................................................................139 .............................................140 CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO I JAKI JEST CEL POTRZEBUJE? .........140 ...............................................................141 ........141 CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O MU JEGO POLISA? UBEZPIECZENIACH, 142 ...........143 CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ NA MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z TOBĄ? ..............................................................143 CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE KLIENTA? ...........................................................................................144 ...............................................145 ..145 CZY ZAWSZE POLECASZ ........................................145 CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO PODKREŚLASZ ................................................................................146 CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH I NABYŁ KLIENT, ......................................................146 ..........................................146 ..................................................146 CZY PODCZAS SPOTKANIA ..............................................147 ...........................................147 ..................................147 INFORMACJI? CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W DOBRE PIERWSZE JESTEŚ KLIENT DAJE CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ, CO AŻ OBOJE POTRZEBACH ADEKWATNYCH CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE OTRZYMUJĄ WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO WARTOŚCI ICH PIENIĘDZY? ............147 ........................................................148 ......................148 ..............................149 .........................................................................149 ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO ...........................150 ........................................................................152 ..............................................................................155 AGENTA CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ OBSŁUGĘ WYSOKIEJ JAKOŚCI?
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|