|
Podstrony |
|
|
- Index
- Tomasz Hipsz firma w internecie. poradnik subiektywny cała książka, ebooki
- Tyler Eastman Susan, Internet. (Mass-)Media. Digital(ism)
- Van Tassel Joan, Internet. (Mass-)Media. Digital(ism)
- Uwodzenie kobiet, CZASOPISMA 2, CZASOPISMA, Seks, Seks
- Travel World International - March April 2010, czasopisma
- Treadaway Chris, Internet. (Mass-)Media. Digital(ism)
- Uckelmann Dieter, Internet. (Mass-)Media. Digital(ism)
- TruthAboutAbseBook, Pozycjonowanie, English SEO and Internet Marketing
- Tobiasz Maliński - Internet w praktyce(1), Książki
- Tom Clancy 8.3 - Dekret, E-Booki, Tom Clancy, Cykl z Jackiem Ryanem
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- slaveofficial.keep.pl
|
|
|
|
|
Uwodzenie internet, e-booki i audio booki |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008 Spis treści 1. Wstęp i specyfika uwodzenia przez internet............................5 2. Twój internetowy profil.............................................................6 3. Rozpoczynanie i prowadzenie rozmowy................................17 4. Przeniesienie znajomości w realny wymiar...........................29 5. FAQ czyli najczęściej zadawane pytania...............................31 6. Niebezpieczeństwa w internecie..............................................33 7. Najczęstsze błędy podczas uwodzenia w internecie..............35 8. Zakończenie..............................................................................37 www.warsawlair.pl www.kusicielka.com www.innergame.pl www.uwodzeniebezgranic.pl 2 Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008 Słowo o autorze Marcin Szabelski - Adept (35) – na przykładzie jego osoby moŜna udowodnić, Ŝe kaŜdy moŜe „z zera” przejść na „bohatera”. Swoją przygodę z uwodzeniem zaczął od podstaw i w przeciągu dwóch lat stał się wytrawnym i subtelnym kochankiem wielu pięknych kobiet. Poza pasją do kobiet, amator sportów ekstremalnych. Jego tajemną bronią jest taniec erotyczny, którym potrafi oczarować kobietę juŜ po minucie znajomości. Cechują go nie tylko znakomite umiejętności trenerskie, ale takŜe specyficzne podejście do pracy z uczniem. Przy nim nie ma wymówek, nie odpuści, póki nie przełamiesz w sobie tego, co Cię blokuje. Adept jest takŜe najstarszym z trenerów Warsaw Lair, potrafi doradzić i poprawić Twoje stosunki z kobietami bez względu na Twój wiek i status związkowy. Ostatnio koncentruje się na zagadnieniach uwodzenia w ciągu dnia. Adept o uwodzeniu w internecie : Uwodzeniem kobiet w sieci zacząłem zajmować się około 2001 roku. Było to, poza parkietem tanecznym, praktycznie moim jedynym sposobem podrywu kobiet w czasach, gdy w Polsce jeszcze nie słyszało się o nowoczesnych metodach uwodzenia kobiet. Nie miałem odwagi do poznawania nieznajomych kobiet na Ŝywo. Nie było jeszcze serwisów typu Sympatia, fotka.pl o ilove.pl nie wspominając. Jak sięgam pamięcią, zaczynałem od randek na portalu Interia.pl oraz tlen.pl, w tamtych czasach było to jeszcze mało znane narzędzie poznawania się osób. Stosunek ilościowy męŜczyzn do kobiet na takich portalach był mniej więcej jak 5 : 1, obecnie proporcje te dąŜą do wyrównania się, choć prawdopodobnie nadal jest przewaga ilościowa męŜczyzn. To co chcę przekazać w tym e-booku Tobie drogi Czytelniku, to doświadczenia moje oraz moich znajomych zajmujących się tym działem uwodzenia, poparte wiedzą, której nauczyłem się od światowej sławy nauczycieli uwodzenia takich jak : Mystery, Zan, Steve Piccus, Badboy, Soul . JeŜeli masz jakieś uwagi, komentarze, chcesz podzielić się swoimi uwagami lub doświadczeniami ze mną i z innymi – napisz do mnie na adres: adept@warsawlair.pl Zapraszam do lektury ☺ www.warsawlair.pl www.kusicielka.com www.innergame.pl www.uwodzeniebezgranic.pl 3 Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008 Analizując doświadczenia moje i znajomych z grupy Warsaw Lair, postarałem się jak najrzetelniej przekazać Ci wiedzę z tej dziedziny kontaktów damsko-męskich. Ucząc i konsultując się z największymi uwodzicielami na świecie wzbocałem swoją wiedzę i umiejętności, aby przekazać Ci tyle ile tylko się da... Autor ksiąŜki dołoŜył wszelkich starań, aby informacje zawarte w tej publikacji były kompletne, dotyczące danej tematyki oraz przede wszystkim rzetelne. Jednak zarówno autor jak i cała grupa Warsaw Lair nie bierze Ŝadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające ze stosowania technik oraz metod opisanych w tej ksiąŜce. Wykorzystywanie części lub całości tej ksiąŜki w celu czerpania korzyści finansowych odbywać się moŜe tylko za pisemną zgodą autora. Autor wyraŜa zgodę na rozpowszechnianie tej ksiąŜki bez pobierania Ŝadnych opłat. Rozpowszechnianie ksiąŜki przez osoby trzecie odbywać się będzie bez korzyści finansowych dla autorów tylko pod warunkiem, Ŝe osoba rozpowszechniająca tę publikację zobowiązuje się zachować oryginalną wersję tej ksiąŜki znajdującą się na stronie internetowej autorów pod adresem www.warsawlair.pl oraz publikując wskaŜe na źródło tej publikacji czyli stronę www.warsawlair.pl Pobieranie opłat za tę publikację przez osoby nie będące autorami narusza prawa autorskie. Rozpowszechnianie fragmentów tej ksiąŜki moŜe odbywać się tylko pod warunkiem podania źródeł jej pochodzenia w postaci adresu www.warsawlair.pl Autor nie wyraŜa równieŜ zgody na uŜywanie tej publikacji w celach komercyjnych. Publikacja ta nie moŜe być równieŜ oferowana jako oferta gratisowa do produktów lub szkoleń innych firm komercyjnych chyba, Ŝe autorzy postanowią inaczej. www.warsawlair.pl www.kusicielka.com www.innergame.pl www.uwodzeniebezgranic.pl 4 Od Autora: Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008 1. Wstęp i specyfika uwodzenia przez internet Uwodzenie za pomocą internetu, czy to poprzez chat, czy przez portale randkowe i społecznościowe, nie jest uwaŜane w społeczności uwodzicieli jako sztuka wysokich lotów. Wiele osób uwaŜa, Ŝe jest to zabawa dla zwykłych i przeciętnych męŜczyzn. Jest w tym trochę prawdy, często zajmują się tym Ci, którzy nie mają odwagi poznać kobiety w inny sposób: w klubie lub w codziennych sytuacjach. Pozwól więc, Ŝe przedstawię Ci zalety i wady tego sposobu uwodzenia: Wady: - jesteś ograniczony tylko do kobiet z internetu, - masz ograniczony kanał komunikacji (ekran komputera), - nie wiesz kto naprawdę kryje się za fotką, - jest bardzo duŜa konkurencja innych męŜczyzn, - kobiety są w mniejszości i co za tym idzie dostają więcej walidacji od męŜczyzn niŜ np. ciągu dnia. W internecie kobiety mają bardzo duŜy wybór i nawet przeciętnie (lub nawet poniŜej przeciętnej) wyglądające mogą dostawać o wiele więcej maili niŜ męŜczyzna z ciekawym profilem, - kobieta moŜe mieć swoje uprzedzenia lub wyrobione poglądy na temat poznawania osób przez sieć i niekoniecznie chcieć naprawdę się spotkać, być moŜe tylko po to, Ŝeby doładować swoje ego suplikacją męŜczyzn i cieszyć się ich zainteresowaniem, upewniając się w swoim poczuciu atrakcyjności. Część kobiet jest tam po to, aby dać się wyłapać znanemu fotografowi i dostać oferty sesji foto, - Twój wstępny sukces (jej odpowiedź na Twoją wiadomość) bazuje w duŜej mierze na Twoich fotkach i pierwszemu wraŜeniu jakie wywrą na kobiecie. Nie bazuje na Twojej pewności siebie na Ŝywo, poczuciu humoru, umiejętnościom konwersacyjnych i innym zaletach, które na Ŝywo mają większe znaczenie niŜ Twój wygląd i prezencja. Tutaj niestety jest odwrotnie. - fotki kobiety mogą być nieaktualne lub mijające się z prawdą. Być moŜe na Ŝywo nawet nie miałbyś ochoty zacząć z nią rozmowy, mijając ją na ulicy, www.warsawlair.pl www.kusicielka.com www.innergame.pl www.uwodzeniebezgranic.pl 5
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|