Uwodzenie internet

Podstrony
 
Uwodzenie internet, e-booki i audio booki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008
Spis treści
1. Wstęp i specyfika uwodzenia przez internet............................5
2. Twój internetowy profil.............................................................6
3. Rozpoczynanie i prowadzenie rozmowy................................17
4. Przeniesienie znajomości w realny wymiar...........................29
5. FAQ czyli najczęściej zadawane pytania...............................31
6. Niebezpieczeństwa w internecie..............................................33
7. Najczęstsze błędy podczas uwodzenia w internecie..............35
8. Zakończenie..............................................................................37
www.warsawlair.pl
www.kusicielka.com
www.innergame.pl
www.uwodzeniebezgranic.pl
2
Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008
Słowo o autorze
Marcin Szabelski - Adept
(35)
– na przykładzie jego
osoby moŜna udowodnić, Ŝe kaŜdy moŜe „z zera”
przejść na „bohatera”. Swoją przygodę z uwodzeniem
zaczął od podstaw i w przeciągu dwóch lat stał się
wytrawnym i subtelnym kochankiem wielu pięknych
kobiet. Poza pasją do kobiet, amator sportów
ekstremalnych. Jego tajemną bronią jest taniec
erotyczny, którym potrafi oczarować kobietę juŜ po
minucie znajomości. Cechują go nie tylko znakomite
umiejętności trenerskie, ale takŜe specyficzne podejście
do pracy z uczniem. Przy nim nie ma wymówek, nie odpuści, póki nie
przełamiesz w sobie tego, co Cię blokuje. Adept jest takŜe najstarszym z
trenerów Warsaw Lair, potrafi doradzić i poprawić Twoje stosunki z kobietami
bez względu na Twój wiek i status związkowy. Ostatnio koncentruje się na
zagadnieniach uwodzenia w ciągu dnia.
Adept o uwodzeniu w internecie :
Uwodzeniem kobiet w sieci zacząłem zajmować się około 2001 roku. Było to,
poza parkietem tanecznym, praktycznie moim jedynym sposobem podrywu
kobiet w czasach, gdy w Polsce jeszcze nie słyszało się o nowoczesnych
metodach uwodzenia kobiet. Nie miałem odwagi do poznawania nieznajomych
kobiet na Ŝywo. Nie było jeszcze serwisów typu Sympatia, fotka.pl o ilove.pl nie
wspominając. Jak sięgam pamięcią, zaczynałem od randek na portalu Interia.pl
oraz tlen.pl, w tamtych czasach było to jeszcze mało znane narzędzie
poznawania się osób. Stosunek ilościowy męŜczyzn do kobiet na takich
portalach był mniej więcej jak 5 : 1, obecnie proporcje te dąŜą do wyrównania
się, choć prawdopodobnie nadal jest przewaga ilościowa męŜczyzn.
To co chcę przekazać w tym e-booku Tobie drogi Czytelniku, to doświadczenia
moje oraz moich znajomych zajmujących się tym działem uwodzenia, poparte
wiedzą, której nauczyłem się od światowej sławy nauczycieli uwodzenia takich
jak :
Mystery, Zan, Steve Piccus, Badboy, Soul
.
JeŜeli masz jakieś uwagi, komentarze, chcesz podzielić się swoimi uwagami lub
doświadczeniami ze mną i z innymi – napisz do mnie na adres:
adept@warsawlair.pl
Zapraszam do lektury

www.warsawlair.pl
www.kusicielka.com
www.innergame.pl
www.uwodzeniebezgranic.pl
3
Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008
Analizując doświadczenia moje i znajomych z grupy Warsaw Lair,
postarałem się jak najrzetelniej przekazać Ci wiedzę z tej dziedziny kontaktów
damsko-męskich. Ucząc i konsultując się z największymi uwodzicielami na
świecie wzbocałem swoją wiedzę i umiejętności, aby przekazać Ci tyle ile tylko
się da...
Autor ksiąŜki dołoŜył wszelkich starań, aby informacje zawarte w tej
publikacji były kompletne, dotyczące danej tematyki oraz przede wszystkim
rzetelne. Jednak zarówno autor jak i cała grupa Warsaw Lair nie bierze Ŝadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające ze stosowania technik oraz
metod opisanych w tej ksiąŜce.
Wykorzystywanie części lub całości tej ksiąŜki w celu czerpania korzyści
finansowych odbywać się moŜe tylko za pisemną zgodą autora.
Autor wyraŜa zgodę na rozpowszechnianie tej ksiąŜki bez pobierania
Ŝadnych opłat. Rozpowszechnianie ksiąŜki przez osoby trzecie odbywać się
będzie bez korzyści finansowych dla autorów tylko pod warunkiem, Ŝe osoba
rozpowszechniająca tę publikację zobowiązuje się zachować oryginalną wersję
tej ksiąŜki znajdującą się na stronie internetowej autorów pod adresem
www.warsawlair.pl
oraz publikując wskaŜe na źródło tej publikacji czyli stronę
www.warsawlair.pl
Pobieranie opłat za tę publikację przez osoby nie będące
autorami narusza prawa autorskie.
Rozpowszechnianie fragmentów tej ksiąŜki moŜe odbywać się tylko pod
warunkiem podania źródeł jej pochodzenia w postaci adresu
www.warsawlair.pl
Autor nie wyraŜa równieŜ zgody na uŜywanie tej publikacji w celach
komercyjnych. Publikacja ta nie moŜe być równieŜ oferowana jako oferta
gratisowa do produktów lub szkoleń innych firm komercyjnych chyba, Ŝe
autorzy postanowią inaczej.
www.warsawlair.pl
www.kusicielka.com
www.innergame.pl
www.uwodzeniebezgranic.pl
4
Od Autora:
Wszelkie Prawa Autorskie ZastrzeŜone. Warsaw Lair 2008
1.
Wstęp i specyfika uwodzenia przez internet
Uwodzenie za pomocą internetu, czy to poprzez chat, czy przez portale
randkowe i społecznościowe, nie jest uwaŜane w społeczności uwodzicieli jako
sztuka wysokich lotów. Wiele osób uwaŜa, Ŝe jest to zabawa dla zwykłych i
przeciętnych męŜczyzn. Jest w tym trochę prawdy, często zajmują się tym Ci,
którzy nie mają odwagi poznać kobiety w inny sposób: w klubie lub w
codziennych sytuacjach. Pozwól więc, Ŝe przedstawię Ci zalety i wady tego
sposobu uwodzenia:
Wady:
- jesteś ograniczony tylko do kobiet z internetu,
- masz ograniczony kanał komunikacji (ekran komputera),
- nie wiesz kto naprawdę kryje się za fotką,
- jest bardzo duŜa konkurencja innych męŜczyzn,
- kobiety są w mniejszości i co za tym idzie dostają więcej walidacji od
męŜczyzn niŜ np. ciągu dnia. W internecie kobiety mają bardzo duŜy wybór i
nawet przeciętnie (lub nawet poniŜej przeciętnej) wyglądające mogą dostawać o
wiele więcej maili niŜ męŜczyzna z ciekawym profilem,
- kobieta moŜe mieć swoje uprzedzenia lub wyrobione poglądy na temat
poznawania osób przez sieć i niekoniecznie chcieć naprawdę się spotkać, być
moŜe tylko po to, Ŝeby doładować swoje ego suplikacją męŜczyzn i cieszyć się
ich zainteresowaniem, upewniając się w swoim poczuciu atrakcyjności. Część
kobiet jest tam po to, aby dać się wyłapać znanemu fotografowi i dostać oferty
sesji foto,
- Twój wstępny sukces (jej odpowiedź na Twoją wiadomość) bazuje w duŜej
mierze na Twoich fotkach i pierwszemu wraŜeniu jakie wywrą na kobiecie. Nie
bazuje na Twojej pewności siebie na Ŝywo, poczuciu humoru, umiejętnościom
konwersacyjnych i innym zaletach, które na Ŝywo mają większe znaczenie niŜ
Twój wygląd i prezencja. Tutaj niestety jest odwrotnie.
- fotki kobiety mogą być nieaktualne lub mijające się z prawdą. Być moŜe na
Ŝywo nawet nie miałbyś ochoty zacząć z nią rozmowy, mijając ją na ulicy,
www.warsawlair.pl
www.kusicielka.com
www.innergame.pl
www.uwodzeniebezgranic.pl
5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates