|
Podstrony |
|
|
- Index
- Twoja droga do sukcesu - Arkadiusz Podlaski, Ebooki - Motywacja i sukces
- Tresura psów- I kto tu kogo prowadzi na smyczy DO SCiAGNIECIA, PIES - TRESURA - ebooki
- Trotter W. - Mroźne piekło. Radziecko-fińska wojna zimowa 1939-1940, ebooki tekst
- Verne.Juliusz.Wyprawa.do.wnetrza.Ziemi.PL.PDF.eBook.(osloskop.net), Ebooki
- Tomasz Hipsz firma w internecie. poradnik subiektywny cała książka, ebooki
- Total English UpperIntermediate Student's Book, Angielski ebooki , learning
- Tom Gorman realizacja. droga do wykonania planów ebook, ebooki
- US Army Dictionary of Military Terms, Ebooki - słowniki angielskie
- Umysł Lidera - Iwona Majewska-Opiełka, Ebooki - Motywacja i sukces
- Umiejetnosci terapeutyczne nauczyciela, Najlepsze ebooki nt. pedagogiki i psychologii
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- matkadziecka.xlx.pl
|
|
|
|
|
Vandad Nahavandipoor ios-5.-programowanie.-receptury full version, ebooki |
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Spis treci Wprowadzenie ............................................................................................................. 11 1. Podstawy ......................................................................................................................17 1.0. Wprowadzenie 17 1.1. Utworzenie prostej aplikacji iOS w Xcode 18 1.2. Zrozumienie moduu Interface Builder 21 1.3. Kompilacja aplikacji iOS 24 1.4. Uruchomienie aplikacji iOS w symulatorze 26 1.5. Uruchomienie aplikacji iOS w urzdzeniu iOS 28 1.6. Przygotowanie aplikacji iOS do dystrybucji 30 1.7. Deklarowanie zmiennych w Objective-C 35 1.8. Alokacja i tworzenie cigu tekstowego 37 1.9. Porównywanie wartoci w Objective-C za pomoc polecenia if 40 1.10. Implementacja ptli za pomoc polecenia for 43 1.11. Implementacja ptli while 45 1.12. Tworzenie wasnej klasy 48 1.13. Zdefiniowanie funkcjonalnoci klasy 51 1.14. Definiowanie dwóch lub wielu metod o tej samej nazwie 55 1.15. Alokacja i inicjalizacja obiektów 58 1.16. Dodawanie waciwoci do klasy 60 1.17. Przejcie od rcznego do automatycznego zarzdzania licznikiem uycia 63 1.18. Rzutowanie i technologia Automatic Reference Counting 68 1.19. Delegacja zada za pomoc protokoów 71 1.20. Ustalenie, czy dostpna jest dana metoda klasy lub egzemplarza 76 1.21. Ustalenie, czy klasa jest dostpna podczas dziaania aplikacji 79 1.22. Alokacja i uywanie liczb 80 1.23. Alokacja i uywanie tablic 82 1.24. Alokacja i uywanie sowników 86 1.25. Alokowanie i uywanie zbiorów 89 1.26. Tworzenie tzw. pakietu 91 1.27. Wczytywanie danych z pakietu gównego 92 5  1.28. Wczytywanie danych z innych pakietów 95 1.29. Wysyanie powiadomie za pomoc NSNotificationCenter 98 1.30. Nasuchiwanie powiadomie wysyanych przez NSNotificationCenter 100 2. Implementacja kontrolera i widoku ......................................................................... 105 2.0. Wprowadzenie 105 2.1. Wywietlanie komunikatów za pomoc UIAlertView 106 2.2. Tworzenie i uywanie przeczników za pomoc klasy UISwitch 114 2.3. Wybór wartoci za pomoc klasy UIPickerView 117 2.4. Wybór daty i godziny za pomoc UIDatePicker 124 2.5. Implementacja moliwoci wyboru wartoci z zakresu za pomoc UISlider 129 2.6. Grupowanie opcji za pomoc UISegmentedControl 132 2.7. Prezentowanie widoków i zarzdzanie nimi za pomoc klasy UIViewController 138 2.8. Implementacja nawigacji za pomoc klasy UINavigationController 142 2.9. Operacje na tablicy kontrolerów widoku 147 2.10. Wywietlenie obrazu na pasku nawigacyjnym 148 2.11. Dodawanie przycisku do paska nawigacyjnego przy uyciu UIBarButtonItem 149 2.12. Wywietlenie wielu kontrolerów widoku za pomoc UITabBarController 156 2.13. Wywietlanie tekstu statycznego za pomoc UILabel 162 2.14. Akceptacja tekstowych danych wejciowych uytkownika wprowadzanych przez UITextField 166 2.15. Wywietlanie dugich wierszy tekstu w UITextView 173 2.16. Dodawanie przycisków do interfejsu uytkownika za pomoc klasy UIButton 178 2.17. Wywietlanie obrazów za pomoc UIImageView 182 2.18. Utworzenie przewijanej treci za pomoc UIScrollView 186 2.19. Wczytywanie stron internetowych za pomoc UIWebView 191 2.20. Przedstawianie widoków typu gówny-szczegóowy za pomoc UISplitViewController 195 2.21. Wczenie stronicowania w UIPageViewController 201 2.22. Wywietlanie okna typu Popover za pomoc UIPopoverController 205 2.23. Wywietlanie paska postpu za pomoc UIProgressView 214 2.24. Nasuchiwanie powiadomie klawiatury i reagowanie na nie 216 3. Konstruowanie i uywanie widoku tabeli ............................................................... 231 3.0. Wprowadzenie 231 3.1. Utworzenie widoku tabeli 231 3.2. Przypisanie delegata widokowi tabeli 233 3.3. Wypenianie widoku tabeli danymi 235 3.4. Pobieranie i obsuga zdarze widoku tabeli 238 3.5. Uywanie w komórce widoku tabeli rónego rodzaju przycisków pomocniczych 240 3.6. Tworzenie wasnych przycisków pomocniczych w komórce widoku tabeli 242 3.7. Wywietlanie danych hierarchicznych w widoku tabeli 244 3.8. Usunicie komórki widoku tabeli za pomoc gestu machnicia 245 3.9. Utworzenie nagówków i stopek w widoku tabeli 247 3.10. Wywietlanie menu kontekstowego w komórce widoku tabeli 255 3.11. Przenoszenie komórek i sekcji w widoku tabeli 259 3.12. Usuwanie komórek i sekcji z widoku tabeli 265 6 Spis treci 4. Storyboard .................................................................................................................. 275 4.0. Wprowadzenie 275 4.1. Utworzenie projektu z funkcj Storyboard 276 4.2. Dodanie kontrolera nawigacyjnego do aplikacji, w której wykorzystano funkcj Storyboard 278 4.3. Przekazywanie danych pomidzy ekranami 286 4.4. Dodanie funkcji Storyboard do istniejcego projektu 289 5. Wspóbieno ........................................................................................................... 291 5.0. Wprowadzenie 291 5.1. Tworzenie obiektu bloku 296 5.2. Uzyskanie dostpu do zmiennych obiektu bloku 300 5.3. Wywoywanie obiektu bloku 305 5.4. Przekazywanie zada do technologii Grand Central Dispatch 306 5.5. Wykorzystanie GCD do wykonywania zada zwizanych z interfejsem uytkownika 307 5.6. Synchroniczne wykonywanie zada niepowizanych z interfejsem uytkownika 311 5.7. Asynchroniczne wykonywanie zada niepowizanych z interfejsem uytkownika 313 5.8. Wykonywanie zada w GCD po upyniciu pewnego czasu 318 5.9. Tylko jednorazowe wykonanie zadania za pomoc technologii GCD 321 5.10. Grupowanie zada w GCD 322 5.11. Tworzenie wasnej kolejki w technologii GCD 326 5.12. Synchroniczne wykonywanie zada wraz z operacjami 328 5.13. Asynchroniczne wykonywanie zada wraz z operacjami 334 5.14. Tworzenie zalenoci pomidzy operacjami 340 5.15. Tworzenie licznika czasu 342 5.16. Zapewnienie wspóbienoci przy uyciu wtków 346 5.17. Wywoywanie metod w tle 351 5.18. Istniejce wtki i liczniki czasu 352 6. Core Location i mapy ................................................................................................. 355 6.0. Wprowadzenie 355 6.1. Utworzenie widoku mapy 357 6.2. Obsuga zdarze widoku mapy 359 6.3. Zaznaczanie na mapie pooenia urzdzenia iOS 360 6.4. Wywietlanie pinezek na mapie 362 6.5. Wywietlanie w widoku mapy pinezek w rónych kolorach 365 6.6. Wywietlanie wasnych pinezek w widoku mapy 370 6.7. Konwersja adresu na wspórzdne geograficzne 373 6.8. Konwersja wspórzdnych geograficznych na rzeczywisty adres 374 7. Implementacja rozpoznawania gestów ................................................................... 377 7.0. Wprowadzenie 377 7.1. Wykrywanie gestu machnicia 379 7.2. Wykrywanie gestu obrotu 381 7.3. Wykrywanie gestów przesunicia i przecignicia 384 Spis treci 7 7.4. Wykrywanie gestu dugiego nacinicia 386 7.5. Wykrywanie gestu stuknicia 389 7.6. Wykrywanie gestu uszczypnicia 390 8. Sie, JSON, XML i Twitter ..........................................................................................393 8.0. Wprowadzenie 393 8.1. Asynchroniczne pobieranie danych za pomoc klasy NSURLConnection 393 8.2. Obsuga przekroczenia czasu oczekiwania dla pocze asynchronicznych 396 8.3. Synchroniczne pobieranie danych za pomoc klasy NSURLConnection 397 8.4. Modyfikacja dania URL za pomoc klasy NSMutableURLRequest 399 8.5. Wysyanie da HTTP GET za pomoc klasy NSURLConnection 400 8.6. Wysyanie da HTTP POST za pomoc klasy NSURLConnection 402 8.7. Wysyanie da HTTP DELETE za pomoc klasy NSURLConnection 404 8.8. Wysyanie da HTTP PUT za pomoc klasy NSURLConnection 406 8.9. Serializacja tablic i sowników do obiektu JSON 408 8.10. Deserializacja obiektu JSON na posta sownika i tablicy 410 8.11. Integracja funkcji serwisu Twitter w Twojej aplikacji 413 8.12. Przetwarzanie danych XML za pomoc klasy NSXMLParser 418 9. Audio i wideo .............................................................................................................425 9.0. Wprowadzenie 425 9.1. Odtwarzanie plików audio 425 9.2. Obsuga zakóce podczas odtwarzania treci audio 427 9.3. Nagrywanie treci audio 428 9.4. Obsuga zakóce podczas nagrywania treci audio 434 9.5. Odtwarzanie treci audio podczas odtwarzania innych dwików 435 9.6. Odtwarzanie plików wideo 438 9.7. Tworzenie zrzutu ekranu z odtwarzanego pliku wideo 442 9.8. Uzyskanie dostpu do biblioteki muzycznej 444 10. Ksika adresowa ...................................................................................................... 451 10.0. Wprowadzenie 451 10.1. Pobranie odniesienia do ksiki adresowej 452 10.2. Pobranie informacji z wszystkich kontaktów w ksice adresowej 455 10.3. Pobranie waciwoci kontaktu ksiki adresowej 456 10.4. Wstawienie kontaktu do ksiki adresowej 460 10.5. Wstawianie grupy do ksiki adresowej 463 10.6. Dodawanie kontaktów do grupy 466 10.7. Przeszukiwanie ksiki adresowej 469 10.8. Pobieranie i ustawianie obrazu kontaktu w ksice adresowej 473 11. Aparat i biblioteka zdj ........................................................................................... 479 11.0. Wprowadzenie 479 11.1. Wykrywanie i sprawdzanie moliwoci kamery 481 11.2. Wykonywanie zdj aparatem 485 8 Spis treci
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsylkahaha.xlx.pl
|
|
|