Vandad Nahavandipoor ...

Podstrony
 
Vandad Nahavandipoor ios-5.-programowanie.-receptury full version, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Spis treci
Wprowadzenie ............................................................................................................. 11
1.
Podstawy ......................................................................................................................17
1.0. Wprowadzenie
17
1.1. Utworzenie prostej aplikacji iOS w Xcode
18
1.2. Zrozumienie moduu Interface Builder
21
1.3. Kompilacja aplikacji iOS
24
1.4. Uruchomienie aplikacji iOS w symulatorze
26
1.5. Uruchomienie aplikacji iOS w urzdzeniu iOS
28
1.6. Przygotowanie aplikacji iOS do dystrybucji
30
1.7. Deklarowanie zmiennych w Objective-C
35
1.8. Alokacja i tworzenie cigu tekstowego
37
1.9. Porównywanie wartoci w Objective-C za pomoc polecenia if
40
1.10. Implementacja ptli za pomoc polecenia for
43
1.11. Implementacja ptli while
45
1.12. Tworzenie wasnej klasy
48
1.13. Zdefiniowanie funkcjonalnoci klasy
51
1.14. Definiowanie dwóch lub wielu metod o tej samej nazwie
55
1.15. Alokacja i inicjalizacja obiektów
58
1.16. Dodawanie waciwoci do klasy
60
1.17. Przejcie od rcznego do automatycznego zarzdzania licznikiem uycia
63
1.18. Rzutowanie i technologia Automatic Reference Counting
68
1.19. Delegacja zada za pomoc protokoów
71
1.20. Ustalenie, czy dostpna jest dana metoda klasy lub egzemplarza
76
1.21. Ustalenie, czy klasa jest dostpna podczas dziaania aplikacji
79
1.22. Alokacja i uywanie liczb
80
1.23. Alokacja i uywanie tablic
82
1.24. Alokacja i uywanie sowników
86
1.25. Alokowanie i uywanie zbiorów
89
1.26. Tworzenie tzw. pakietu
91
1.27. Wczytywanie danych z pakietu gównego
92
5
 1.28. Wczytywanie danych z innych pakietów
95
1.29. Wysyanie powiadomie za pomoc NSNotificationCenter
98
1.30. Nasuchiwanie powiadomie wysyanych przez NSNotificationCenter
100
2.
Implementacja kontrolera i widoku ......................................................................... 105
2.0. Wprowadzenie
105
2.1. Wywietlanie komunikatów za pomoc UIAlertView
106
2.2. Tworzenie i uywanie przeczników za pomoc klasy UISwitch
114
2.3. Wybór wartoci za pomoc klasy UIPickerView
117
2.4. Wybór daty i godziny za pomoc UIDatePicker
124
2.5. Implementacja moliwoci wyboru wartoci z zakresu za pomoc UISlider
129
2.6. Grupowanie opcji za pomoc UISegmentedControl
132
2.7. Prezentowanie widoków i zarzdzanie nimi za pomoc klasy UIViewController
138
2.8. Implementacja nawigacji za pomoc klasy UINavigationController
142
2.9. Operacje na tablicy kontrolerów widoku
147
2.10. Wywietlenie obrazu na pasku nawigacyjnym
148
2.11. Dodawanie przycisku do paska nawigacyjnego przy uyciu UIBarButtonItem
149
2.12. Wywietlenie wielu kontrolerów widoku za pomoc UITabBarController
156
2.13. Wywietlanie tekstu statycznego za pomoc UILabel
162
2.14. Akceptacja tekstowych danych wejciowych uytkownika wprowadzanych
przez UITextField
166
2.15. Wywietlanie dugich wierszy tekstu w UITextView
173
2.16. Dodawanie przycisków do interfejsu uytkownika za pomoc klasy UIButton
178
2.17. Wywietlanie obrazów za pomoc UIImageView
182
2.18. Utworzenie przewijanej treci za pomoc UIScrollView
186
2.19. Wczytywanie stron internetowych za pomoc UIWebView
191
2.20. Przedstawianie widoków typu gówny-szczegóowy za pomoc UISplitViewController
195
2.21. Wczenie stronicowania w UIPageViewController
201
2.22. Wywietlanie okna typu Popover za pomoc UIPopoverController
205
2.23. Wywietlanie paska postpu za pomoc UIProgressView
214
2.24. Nasuchiwanie powiadomie klawiatury i reagowanie na nie
216
3.
Konstruowanie i uywanie widoku tabeli ............................................................... 231
3.0. Wprowadzenie
231
3.1. Utworzenie widoku tabeli
231
3.2. Przypisanie delegata widokowi tabeli
233
3.3. Wypenianie widoku tabeli danymi
235
3.4. Pobieranie i obsuga zdarze widoku tabeli
238
3.5. Uywanie w komórce widoku tabeli rónego rodzaju przycisków pomocniczych
240
3.6. Tworzenie wasnych przycisków pomocniczych w komórce widoku tabeli
242
3.7. Wywietlanie danych hierarchicznych w widoku tabeli
244
3.8. Usunicie komórki widoku tabeli za pomoc gestu machnicia
245
3.9. Utworzenie nagówków i stopek w widoku tabeli
247
3.10. Wywietlanie menu kontekstowego w komórce widoku tabeli
255
3.11. Przenoszenie komórek i sekcji w widoku tabeli
259
3.12. Usuwanie komórek i sekcji z widoku tabeli
265
6
Spis treci
4.
Storyboard .................................................................................................................. 275
4.0. Wprowadzenie
275
4.1. Utworzenie projektu z funkcj Storyboard
276
4.2. Dodanie kontrolera nawigacyjnego do aplikacji,
w której wykorzystano funkcj Storyboard
278
4.3. Przekazywanie danych pomidzy ekranami
286
4.4. Dodanie funkcji Storyboard do istniejcego projektu
289
5.
Wspóbieno ........................................................................................................... 291
5.0. Wprowadzenie
291
5.1. Tworzenie obiektu bloku
296
5.2. Uzyskanie dostpu do zmiennych obiektu bloku
300
5.3. Wywoywanie obiektu bloku
305
5.4. Przekazywanie zada do technologii Grand Central Dispatch
306
5.5. Wykorzystanie GCD do wykonywania zada zwizanych z interfejsem uytkownika
307
5.6. Synchroniczne wykonywanie zada niepowizanych z interfejsem uytkownika
311
5.7. Asynchroniczne wykonywanie zada niepowizanych z interfejsem uytkownika
313
5.8. Wykonywanie zada w GCD po upyniciu pewnego czasu
318
5.9. Tylko jednorazowe wykonanie zadania za pomoc technologii GCD
321
5.10. Grupowanie zada w GCD
322
5.11. Tworzenie wasnej kolejki w technologii GCD
326
5.12. Synchroniczne wykonywanie zada wraz z operacjami
328
5.13. Asynchroniczne wykonywanie zada wraz z operacjami
334
5.14. Tworzenie zalenoci pomidzy operacjami
340
5.15. Tworzenie licznika czasu
342
5.16. Zapewnienie wspóbienoci przy uyciu wtków
346
5.17. Wywoywanie metod w tle
351
5.18. Istniejce wtki i liczniki czasu
352
6.
Core Location i mapy ................................................................................................. 355
6.0. Wprowadzenie
355
6.1. Utworzenie widoku mapy
357
6.2. Obsuga zdarze widoku mapy
359
6.3. Zaznaczanie na mapie pooenia urzdzenia iOS
360
6.4. Wywietlanie pinezek na mapie
362
6.5. Wywietlanie w widoku mapy pinezek w rónych kolorach
365
6.6. Wywietlanie wasnych pinezek w widoku mapy
370
6.7. Konwersja adresu na wspórzdne geograficzne
373
6.8. Konwersja wspórzdnych geograficznych na rzeczywisty adres
374
7.
Implementacja rozpoznawania gestów ................................................................... 377
7.0. Wprowadzenie
377
7.1. Wykrywanie gestu machnicia
379
7.2. Wykrywanie gestu obrotu
381
7.3. Wykrywanie gestów przesunicia i przecignicia
384
Spis treci
7
7.4. Wykrywanie gestu dugiego nacinicia
386
7.5. Wykrywanie gestu stuknicia
389
7.6. Wykrywanie gestu uszczypnicia
390
8.
Sie, JSON, XML i Twitter ..........................................................................................393
8.0. Wprowadzenie
393
8.1. Asynchroniczne pobieranie danych za pomoc klasy NSURLConnection
393
8.2. Obsuga przekroczenia czasu oczekiwania dla pocze asynchronicznych
396
8.3. Synchroniczne pobieranie danych za pomoc klasy NSURLConnection
397
8.4. Modyfikacja dania URL za pomoc klasy NSMutableURLRequest
399
8.5. Wysyanie da HTTP GET za pomoc klasy NSURLConnection
400
8.6. Wysyanie da HTTP POST za pomoc klasy NSURLConnection
402
8.7. Wysyanie da HTTP DELETE za pomoc klasy NSURLConnection
404
8.8. Wysyanie da HTTP PUT za pomoc klasy NSURLConnection
406
8.9. Serializacja tablic i sowników do obiektu JSON
408
8.10. Deserializacja obiektu JSON na posta sownika i tablicy
410
8.11. Integracja funkcji serwisu Twitter w Twojej aplikacji
413
8.12. Przetwarzanie danych XML za pomoc klasy NSXMLParser
418
9.
Audio i wideo .............................................................................................................425
9.0. Wprowadzenie
425
9.1. Odtwarzanie plików audio
425
9.2. Obsuga zakóce podczas odtwarzania treci audio
427
9.3. Nagrywanie treci audio
428
9.4. Obsuga zakóce podczas nagrywania treci audio
434
9.5. Odtwarzanie treci audio podczas odtwarzania innych dwików
435
9.6. Odtwarzanie plików wideo
438
9.7. Tworzenie zrzutu ekranu z odtwarzanego pliku wideo
442
9.8. Uzyskanie dostpu do biblioteki muzycznej
444
10.
Ksika adresowa ...................................................................................................... 451
10.0. Wprowadzenie
451
10.1. Pobranie odniesienia do ksiki adresowej
452
10.2. Pobranie informacji z wszystkich kontaktów w ksice adresowej
455
10.3. Pobranie waciwoci kontaktu ksiki adresowej
456
10.4. Wstawienie kontaktu do ksiki adresowej
460
10.5. Wstawianie grupy do ksiki adresowej
463
10.6. Dodawanie kontaktów do grupy
466
10.7. Przeszukiwanie ksiki adresowej
469
10.8. Pobieranie i ustawianie obrazu kontaktu w ksice adresowej
473
11.
Aparat i biblioteka zdj ........................................................................................... 479
11.0. Wprowadzenie
479
11.1. Wykrywanie i sprawdzanie moliwoci kamery
481
11.2. Wykonywanie zdj aparatem
485
8
Spis treci
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sylkahaha.xlx.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates